۱۲ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۱
کد خبر: ۷۷۰۲۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

هدف اصلی رسالت پیامبر اکرم ترویج مکارم اخلاقی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان، هدف اصلی رسالت پیامبر اکرم (ص) را ترویج مکارم اخلاقی عنوان کرد.
حجت الاسلام شكري مديركل تبليغات اسلامي استان سمنان


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام علی شکری، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در گردهمایی کارشناسان قرآنی این اداره کل که امروز در شاهرود برگزار شد، با اشاره به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری که سبب اختلاف بین سیاستمداران کشورمان شده است، گفت: امروز وحدت نیاز اصلی جامعه است و همه باید حول محور ولایت حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در سطح بین المللی نیز نیاز به وحدت به شدت احساس می شود، افزود: با توجه به اینکه همه سران استکبار قصد دارند اسلام را از صحنه جهانی خارج کنند وحدت مسلمین جهان تنها راهکار مقابله با این توطئه است.

حجت الاسلام شکری، هدف اصلی رسالت پیامبر اکرم (ص) را ترویج مکارم اخلاقی عنوان کرد و اظهار داشت: هدف از خلقت انسان رسیدن به کمال حقیقی برای جانشینی خدا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه اگر ما دستورات اسلام را عمل کنیم در واقع اخلاق را در جامعه ترویج کرده ایم افزود: اخلاق را باید در پناه قرآن کریم و با اتکا به معارف قرآنی به جامعه منتقل کنیم.

حجت الاسلام شکری اضافه کرد: باید آموزه های نورانی قرآن به جامعه تزریق شود تا استعدادهای نهفته را بیدار و به سمت معنویت سوق دهد.

وی تصریح کرد: کارشناسان قرآنی باید نسبت به اهمیت وظیفه خود توجیه شوند و و در اجرای دستور العمل های ابلاغی باید دقیق باشند./960/پ202/ص

ارسال نظرات