۱۵ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۰:۰۸
کد خبر: ۷۷۲۲۴
عالم برجسته سوریه در گفتگو با رسا:

تشکیل جمهوری اسلامی ایران تحقق آرزوی پیامبران الهی بود

خبرگزاری رسا ـ شیخ عبدالمجید عباس با خاطرنشان ساختن تلاش مستمر دشمنان اسلام در دسیسه سازی و فتنه پردازی علیه وحدت اسلام، خواهان افزایش برگزاری کنفرانس های بین المللی در جهان اسلام با محوریت وحدت اسلامی شد و با تاکید بر نقش جمهوری اسلامی ایران در این راستا، انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) را تحقق آرزوی پیامبران الاهی دانست.
ايران


به گزارش خبرگزاری رسا، از شخصیت های برجسته شیعه در سوریه، در گفتگو با خبرنگار رسا، با اشاره به تلاش مستمر دشمنان اسلام در دسیسه سازی و فتنه پردازی علیه وحدت اسلامی، گفت: وحدت امت اسلام، بیش از هر امر دیگری موجب ترس و وحشت دشمنان اسلام است.

وی با هشدار نسبت به برخی گروه ها که به دنبال منفعت جویی های تنگ نظرانه شخصی، خواسته یا ناخواسته در راستای خدمت به استکبار جهانی و بر خلاف مسیر وحدت اسلامی حرکت می کنند، جهان عربی و اسلامی را به عملی ساختن اندیشه های وحدت گرایانه که از سوی اندیشمندان بزرگ اسلامی مطرح می گردد، فراخواند.

این شخصیت مذهبی سوریه با تقدیر از نقش برجسته جمهوری اسلامی ایران در ایجاد و تقویت وحدت اسلامی، تلاش های مخلصانه و ابتکارآمیز حضرت امام خمینی(ره)، بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران را یادآورد شد و تاکید کرد: پایه گذاری جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره)، تحقق آرزوی پیامبران الاهی در طول تاریخ بود.

وی همچنین با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی، خواهان افزایش برگزاری چنین کنفرانس ها و نشست های بین المللی با محوریت وحدت اسلامی شد و با تاکید بر تاثیر انکارناپذیر آنها بر تقویت وحدت اسلامی، گفت: این کنفرانس ها گام نخست در رویارویی با فتنه های دشمنان است و گام دوم در عملی ساختن این ایده ها محقق می گردد.

ارسال نظرات