۲۱ اسفند ۱۳۸۸ - ۱۵:۴۸
کد خبر: ۷۷۸۳۴
آیت الله علوی گرگانی:

مسؤولان خود را وقف خدمت به مردم کنند

خبرگزاری رسا ـ آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مراجع و علما راهنمای جامعه هستند، تصریح کرد: عمل مسؤولان به فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید مهم است و دست بوسی علامت تواضع و محبت است.
آيت الله علوي گرگاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی، روز جمعه در دیدار با اعضای شورای عالی استان های کشور، با اشاره به روایاتی خطاب به اعضای حاضر در جلسه اظهار داشت: شما باید سعادت و خوشبختی خود را در خدمت به مردم ببینید و بدانید که این مهم، بالاترین توفیق برای شما است.

این استاد حوزه علمیه قم گفت: این مناصب، پست هایی است که خداوند به صورت موقت در اختیار شما قرار داده است و باید سعی کنید همواره در راستای کسب رضایت الهی و خدمت به مردم گام بردارید.

وی در ادامه با اشاره به روایتی از امام حسین(ع)، اعضای شورای عالی استان ها را به تقوای الهی، حسن امانت و اخلاص در عمل توصیه کرد و افزود: اگر شما با آغوش باز از مردم پذیرایی کرده و مشکلات آنان را حل کنید، مردم از شما راضی خواهند بود و باید سعی کنید همواره در دسترس مردم باشید.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه مسؤولان باید با علما و مراجع در ارتباط باشند تصریح کرد: هدف از این دیدارها دست بوسی نیست بلکه هدف کسب فیض و رهنمود گرفتن از این بزرگواران است.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مراجع و علما راهنمای ما و جامعه هستند تصریح کرد: عمل مسؤولان به فرمایشات مقام معظم رهبری و مراجع تقلید مهم است و دست بوسی علامت تواضع و محبت است.

وی بیان داشت: آنچه ما را خوشحال و خرسند می کند، این است که ببینیم مسؤولان خودشان را وقف خدمت به مردم و جامعه کرده و درد و آلام آنها را درک می کنند.

آیت الله علوی گرگانی در پایان خطاب به اعضای شواری عالی استان های کشور اظهار داشت: امیدوارم شما عزیزان که پرورش یافته در مکتب اهل بیت و دامان ولایت هستید بیش از پیش در کارهایتان موفق باشید. /924/پ202/ج
ارسال نظرات