۰۹ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۴۸
کد خبر: ۷۸۳۵۷
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

تحقق همت و کار مضاعف باید در آحاد مسؤولان فراگیر شود

خبرگزاری رسا ـ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کرد: همت و کار مضاعف باید در آحاد مسؤولان و کارگزاران نظام فراگیر شود.
سال همت مضاعف و کار مضاعف
به گزارش خبرگزاری رسا در رشت، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با صدور بیانیه ای به مناسبت 12 فروردین روز جمهوری اسلامی، اعلام کرد: بهار شور انگیز 1389 آغازین سال دیگری است که به یمن تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی سال همت و کار مضاعف نام گرفته است.

در این بیانیه آمده است: با نگاهی به روزهای پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی به خوبی می توان فلسفه نام گذاری سال 89 را دریافت، بی شک نگاه منصفانه به تلاش های سازنده که در آرمان‌های انقلاب اسلامی نهفته است، شور انقلابی نقطه عطف حرکت و پیشرفت خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: حرکت سرافرازانه مردم ایران در نهم دی ماه و 22 بهمن ماه پیامی آشکار به همه دشمنان انقلاب اسلامی است که برعزم خود برای ساختن ایرانی آباد تلاش می کنند. پیام رسای حضور مردم، سند حرکت همه مسؤولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی خواهد شد تا برای پیشرفت و تعالی کشور بدون توجه به یاوه گویی های دشمنان و معاندان داخلی و خارجی تلاش خود را در همت وکار مضاعف معطوف کنند.

این بیانیه می افزاید: تحقق همت و کار مضاعف در سال 89 ایمان و اعتقاد به توانایی خویشتن است که باید در آحاد مسؤولان فراگیر شود.

در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به حرکت توفنده مردم در بهمن 57‌ برای سرنگونی رژیم طاغوت آمده است: در آغازین روزهای انقلاب اسلامی رهبر فقید نهضت پربار انقلاب اسلامی با نگاهی هوشمندانه به تحولات منطقه، جمهوری اسلامی را در معرض رأی مردم قرار داد تا همت مضاعف مردم ایران در 12 فروردین سال 58 سبب شد ضربه ای سهمگین بر پیکر استعمارگران و مزدوران داخلی آن وارد آید.

در ادامه این بیانیه آمده است: رای 2/98درصدی مردم ایران به جمهوری اسلامی باعث حقد و کینه دشمنان شد تا آنان همواره نسبت به پیشرفت مردم ایران و کوتاه شدن چنگال پلیدشان از غارت منابع ملی به فکر توطئه های رنگین باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان در پایان ضمن تبریک فرا رسیدن 12فروردین روز جمهوری اسلامی بر تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی در همه عرصه ها تأکید کرد./950/د102/ص
ارسال نظرات