۱۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۷۸۷۶۷
علامه فضل الله:

سیاست رعب آفرینی صهیونیست ها محکوم به شکست است

خبرگزاری رسا ـ علامه فضل الله کشورهای اتحادیه اروپا را به جانبداری و حمایت از فلسطین در برابر تجاوزگری های صهیونیستی فراخواند و سرانجام بازی رعب آفرینی صهیونیست ها را شکست و ناکامی دانست.
علامه فضل الله
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه سید محمد حسین فضل الله، مرجع تقلید برجسته شیعه در لبنان، روز گذشته در دیدار با فرانسیس ماری گای، سفیر انگلیس در لبنان به بررسی آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداختند.

در این دیدار، دو طرف به بحث و گفتگو درباره موضوع هایی همچون عملیات یهودی سازی بیت المقدس به دست صهیونیست ها، روند گفتگوهای جهان غرب و جهان اسلام و نیز پرونده هسته ای ایران نشستند.

علامه فضل الله با اشاره به تاکید کشورهای اتحادیه اروپا بر حقوق بشر و آزادی ملت ها در تعیین سرنوشت خود، از آنها خواست تا در رویارویی با اشغالگران صهیونیستی و عملیات یهودی سازی بیت المقدس و اقدام های تروریستی در کرانه باختری و محاصره وحشیانه و غیر انسانی مردم غزه در کنار مردم فلسطین بایستند و از آنها حمایت کنند.

وی از سوی دیگر در دیدار با گروهی مردمی از جنوب لبنان به ریاست شیخ محمود هیدوس، از جانفشانی ها و فداکاری های مردم این منطقه در مبارزه با دشمن خودکامه صهیونیستی و پایمردی جوانمردانه آنها در جنگ تابستان 2006 در برابر دشمن قدردانی کرد.

این مرجع تقلید برجسته شیعه در لبنان، هدف از تهدیدهای دشمن اسراییلی برای آغاز جنگی جدید را تنها ایجاد رعب و وحشت در میان لبنانی ها و برانگیختن آنها علیه مقاومت دانست و تاکید کرد: بازی وحشت آفرینی صهیونیست ها در گذشته شکست خورده است و در مراحل آتی نیز دچار شکست خواهد شد./981
ارسال نظرات