۲۱ فروردين ۱۳۸۹ - ۲۰:۲۲
کد خبر: ۷۹۰۰۳
همرزم شهید صیاد شیرازی:

شهید صیاد شیرازی عاشق ولایت و شهادت بود

خبرگزاری رسا ـ یکی از همرزمان شهید صیاد شیرازی گفت: شهید صیاد شیرازی در طول خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نظامی به تمام معنا، عارف به حقایق، عاشق ولایت و شیفته شهادت بود.
شهيد صياد شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، مراسم گرامی‌داشت یازدهمین سالگرد شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی امروز در مسجد الغدیر لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام سید ابوالفضل سجادی، مسؤول اسبق عقیدتی سیاسی لشکر 58 تکاور ذوالفقار شاهرود و از همرزمان شهید صیاد شیرازی در این مراسم گفت: شهید صیاد شیرازی برای شروع هر کاری به امام زمان‌(عج) متوسل می شد و در طول خدمت در ارتش جمهوری اسلامی ایران یک نظامی به تمام معنا، عارف به حقایق، عاشق ولایت و شیفته شهادت بود.

وی افزود: مقام و منزلت این شهید بزرگوار آن قدر والا است که مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای بعد از شهادتش تابوت او را بوسیدند.

حجت الاسلام سجادی اظهار داشت: تمام برنامه های شهید صیاد شیرازی با نماز اول وفت تنظیم و هماهنگ می‌شد.

وی راه شهید صیاد شیرازی را راه شهیدان کربلا دانست و تصریح کرد: شهید صیاد شیرازی نمونه بارز تقوای الهی و انسانی وارسته و پرهیزکار بود که صداقتش را در عمل به اثبات رساند.

این همرزم شهید صیاد شیرازی، تصریح کرد: شهدای لشکر 58 تکاور ذوالفقار نیز به پیروی از این شهید بزرگوار راه ایشان را ادامه دادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، راهی که جز صدق و خلوص و بندگی خالصانه خدا چیز دیگری نبود و این همان راهی بود که صدیقین و صالحین و اولیای خدا بنا به فرمایش قرآن کریم در آن قدم بر می دارند.

همچنین در این مراسم یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت‌(ع) در وصف شهید صیاد شیرازی مرثیه سرایی کرد./960/پ202/س
ارسال نظرات