۲۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۰
کد خبر: ۷۹۱۵۸
25 فروردین؛

نخستین گردهمایی اعضای شوراهای فرهنگی عمومی استان سمنان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین گردهمایی اعضای شوراهای فرهنگی عمومی استان سمنان بیست و پنجم فروردین ماه با حضور رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در سمنان برگزار می شود.
گردهمايي شوراي فرهنگي عمومي

امیرعلی عموزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، از برگزاری نخستین گردهمایی اعضای شوراهای فرهنگ عمومی این استان خبر داد.

وی افزود: این گردهمایی بیست و پنجم فروردین ماه با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدرضا تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و عضو شورای فرهنگ عمومی کشور، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و عباس رهی، استاندار سمنان برگزار می‌شود.

عموزاده تصریح کرد: در این گردهمایی که در سالن اجتماعات یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار می‌شود، شخصیت‌های فرهنگی و سیاسی و نخبگان و نیز اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان حضور دارند.

دبیر شورای فرهنگی عمومی استان سمنان افزود: این گردهمایی از این پس به صورت سالانه برگزار می‌شود و جدای از نشست‌های تخصصی و مستمر شورای فرهنگ عمومی است که هر ماه در نقاط مختلف استان سمنان برگزار می‌شود.

عموزاده تصریح کرد: سیاستگزاری و هدایت فرهنگ عمومی کشور مهم‌ترین هدف راه‌اندازی شوراهای فرهنگی عمومی است که به تدریج در تمام استان‌ها و شهرستان‌ها راه‌اندازی شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه فرهنگ روح جامعه است، گفت: اگر از روح جامعه باز بمانیم، خسارت‌های جبران‌ناپذیری را متحمل می‌شویم./960/ پ202/ص

ارسال نظرات