۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۷۹۵۰۶
رییس انجمن مبلغان دینی لبنان:

طرح مساله هلال شیعی برای کمرنگ کردن نقشه های صهیونیستی در منطقه است

خبرگزاری رسا ـ شیخ محمد ابوالقطع با تاکید بر نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در تقویت ارزشهای اسلامی و عربی ،خواستار حمایت از این کشور در عرصه های مختلف شد و نسبت به برخی جوسازی ها علیه این کشور انتقاد کرد.
طرح مساله هلال شیعی برای کمرنگ کردن نقشه های صهیونیستی در منطقه است
به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان، روز گذشته در دیدار با شیخ محمد ابوالقطع، رییس انجمن مبلغان دینی لبنان به بررسی آخرین تحولات لبنان و منطقه پرداختند.

شیخ نعیم قاسم با ابراز خرسندی از کامیابی گام هایی که در راه فرونشاندن آتش فتنه مذهبی میان شیعیان و اهل سنت برداشته شده است، این موفقیت را حاصل فداکاری های آن دسته از علما و مبلغانی دانست که به دنبال منافع کشور و امت خود هستند و افزود: وحدت اسلامی نقش سازنده ای در تحقق دستاوردهای داخلی داشته است. این دستاوردها نتیجه تلاش این یا آن گروه نیست بلکه نتیجه تلاش همه گروه‌ها بوده و نتایج آن نیز به نفع همه است.

شیخ ابوالقطع نیز با تاکید بر همسویی مواضع و اظهارات دو طرف مبتنی بر وحدت صفوف اسلامی و بر اساس اصل پایبندی به اصول دینی و رعایت حد و مرزهای وحدت ملی، افزود: نقش مقاومت نیز در اینجا آشکار می گردد؛ چراکه مشکل وجود اشغال گر است نه وجود مقاومت. مشکل بر سر موضوع هسته ای رژیم صهیونیستی است نه در سلاحی که از لبنان و آبروی لبنانی ها دفاع می کند.

وی با اشاره به حملات مختلف غرب علیه ایران، خواستار حمایت از نقش این کشور اسلامی در تحولات منطقه شد، نقشی که سبب شده مقدسات اسلامی و عربی تقویت شود.

ابوالقطع افزود: متاسفانه برخی گروههای داخلی از نقش ایران در لبنان به شدت انتقاد می کنند در صورتی که دشمن حقیقی کشور خود را نشناخته اند.

وی گفت: آیا ما با کشوری مبارزه کنیم که سفارت رژیم صهیونیستی را در کشورش بست و به جای آن سفارت فلسطین را گشود؟ آیا این پاداش اوست؟

رییس انجمن مبلغان دینی لبنان با ابراز تاسف از سخنان برخی که در خیال های باطل گرفتار شده اند و گمان می کنند که ایران به دنبال تشکیل هلال شیعی است و نقشه رژیم صهیونیستی در تشکیل خاورمیانه بزرگ را از یاد برده اند، خواستار به کارگیری تمام نیروهای برای مقاومت در برابر این دسیسه چینی ها شد./981
ارسال نظرات