۲۸ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۹:۳۲
کد خبر: ۷۹۵۳۱
مدیر حوزه علمیه امام خمینی گرگان:

برگزاری دوره‌های مشاوره برای خانواده‌های طلاب جدی‌تر دنبال شود

خبرگزاری رسا ـ‌ مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان خواستار توجه جدی به برگزاری دوره‌های مشاوره‌ای برای خانواده‌های طلاب شد.
مدير حوزه علميه امام خميني گرگان
به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت الاسلام مصطفی ملکی، مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان، امروز در همایش مشاوره خانواده‌های طلاب این حوزه که در گرگان برگزار شد، با بیان این‌که در چنین جلسات مشاوره‌ای از اساتید برجسته معاونت تهذیب برای آموزش مناسب به طلاب بهره گیری می‌شود، گفت: این جلسات به منظور شناخت و افزایش آگاهی خانواده های طلاب نسبت به مهارت زندگی و آشنایی با زندگی طلبگی و حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی تأثیر مشاوره خانواده‌های طلاب در میزان موفقیت طلاب را بسیار مناسب  ارزیابی کرد و بیان داشت: این جلسات به صورت جداگانه برای خانواده‌های طلاب، همسران طلاب متأهل و نیز خود طلاب مجرد صبح امروز در حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان با مهم ارزیابی کردن برگزاری این دوره از جلسات مشاوره ای برای طلاب و خانواده‌های آنها ادامه داد: برگزاری این گونه جلسات در طول سال تحصیلی ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام ملکی با تأکید بر افزایش برگزاری دوره های مشاوره ای برای طلاب و خانواده های آنها گفت: برگزاری این دوره های آموزشی سبب آگاهی طلاب حوزه های علمیه در انتخاب همسر و نیز تشکیل زندگی مشترک خواهد بود.

وی تعداد طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) گرگان‌ را حدود 170 نفر اعلام کرد و افزود: در همایش مشاوره ای امروز هفتاد نفر از خانواده های طلاب پایه های مختلف حضور داشتند.

مدیر حوزه علمیه امام خمینی‌(ره) گرگان از استقبال خانواده های طلاب از برگزاری دوره های مشاوره ای از سوی این حوزه خبر داد و بیان داشت: بسیاری از خانواده های طلاب از برگزاری این دوره از مشاوره‌ها رضایت کامل داشته، خواستار ادامه این گونه جلسات شدند./950/پ202/س
ارسال نظرات