۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۰
کد خبر: ۸۰۲۶۵

امام جمعه اردبیل درگذشت خیر مدرسه‌ساز اردبیلی را تسلیت گفت

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه و استاندار اردبیل با انتشار پیام مشترکی درگذشت حسنعلی علیپور خیر مدرسه ساز اردبیلی را تسلیت گفتند.
حجت الاسلام و المسلمين عاملي    امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و منصور حقیقت پور استاندار اردبیل روز چهارشنبه با انتشار پیام مشترکی درگذشت حسنعلی علیپور خیر مدرسه ساز اردبیلی را تسلیت گفتند.

در این پیام آمده است: زنده یاد حسنعلی علیپور خیّر مدرسه ساز و بانی هفتاد و دو مدرسه مزیّن بنام تابناک شهیدان کربلا سلام الله علیهم به لقاء معبود شتافت و با دلی زنده به عشق در جریده دانش و معرفت این مرز و بوم ماندگار شد.

این پیام می افزاید: صرف تمامت اندوخته یک عمر سعی و تلاش با گشاده دستی مثال زدنی در باقیات صالحات، خاصه در بنای مدارس که نقطه آغاز عزیمت به ساحت نورانی علم وایمان است هنر مردانی است که با عمق وجود در این باورند که توشه ابدیت از پس نخواهد آمد جز آنکه خود از پیش فرستنده همانان که مخاطب بیان مشعشع وحی هسنند.

در این پیام تسلیت آمده است: بی شک روح والای آن رادمرد عرصه نیکوکاری در کالبد هزاران دانش پژوه حیاتی جاودانه خواهد یافت و نام نیک و آوازه طبع منیع و همت بلندش بر تارک تعلیم و تربیت این ملک خواهد درخشید.

اینجانبان با مباهات به انتساب ایشان به خطه خیّر خیز اردبیل و با امید به دوام راه سراسر اندرز و عبرت وی توسط مردان و زنان ژرف ایمان این سامان ، فقدان اندوه بار آن قهرمان میدان سخا و ایثار را به عموم بازماندگان بویژه همسر مکرمه ایشان و جامعه خیرین و فرهنگیان ایران سرافراز تسلیت عرض نموده، علو درجات و حشر آن مرحوم را با ابرار و صالحان مسألت می داریم.

گفتنی است، حسنعلی علپیور خیر مدرسه ساز اردبیلی دوشنبه در اثر بیماری در بیمارستان علوی اردبیل درگذشت و امروز تشییع و به خاک سپرده شد./935/د102/س
ارسال نظرات