۱۶ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۰۲۷۹

سومین جشنواره ادبی و هنری ویژه طلاب حوزه‌های علمیه کشور برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سومین جشنواره هنر آسمانی ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور در سال جاری برگزار می‌شود.
جشنواره هنر آسماني جشنواره هنر آسماني
به گزارش خبرگزاری رسا، سومین جشنواره ادبی و هنری ویژه طلاب و فضلای حوزه‌های علمیه سراسر کشور با عنوان جشنواره هنر آسمانی از سوی مراکز حوزوی و حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سال جاری برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، نخستین جلسه هیئت امناء دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی با حضور حضرت آیت الله مقتدایی مدیر حوزه ها علمیه در قم برگزار و در خصوص برگزاری این همایش تصمیم گیری شد.

در این جلسه با تاکید بر استمرار فعالیت‌های دبیرخانه و تاکید بر علمی شدن جشنواره در ابعاد مختلف، تاریخ برگزاری سومین جشنواره هنر آسمانی، پنجشنبه 5 اسفند ماه 1389 و مکان آن در شهر مقدس قم تعیین شد.

همچنین با اتفاق آراء هیئت امناء حجت الاسلام هادی صادقی را به عنوان دبیر سومین جشنواره هنر آسمانی و وحید فرجی را به عنوان مدیر اجرایی دبیرخانه دائمی جشنواره هنر آسمانی انتخاب و معرفی کرد.

گفتنی است، دومین جشنواره هنر آسمانی در سال 1387 در بخش‌ ادبیات شامل شعر، داستان، نثر ادبی و طنز، هنرهای تجسمی شامل طراحی، نقاشی و نگارگری، خوشنویسی، عکس، گرافیک، تصویرسازی و کاریکاتور، هنرهای نمایشی شامل فیلم، فیلم‌نامه و نمایشنامه و بخش هنری شامل موضوعات هنر و دین، رسانه و دین و مباحث نظری نقد هنری با همکاری و همیاری دفتر تبلیغات اسلامی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه ، حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و مرکز پژوهش‌های اسلامی صدا و سیما برگزار شد./917/د102/ص
ارسال نظرات