۱۸ تير ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۸۰۴۶۹
امام جمعه اردبیل:

آمریکا نمایندگی شیطان در جهان را دارد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه اردبیل گفت: آمریکا با اقدامات و سیاست های ضد بشری خود نمایندگی شیطان را در جهان دارد.
حجت ‌الاسلام و المسلمين سيدحسن عاملي، نماينده ولي فقيه در استان اردبيل،
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران با اینکه یک نظام خداسالاری است، هیچگاه اما ادعای نیابت و نمایندگی از طرف خداوند در روی زمین را ندارد.

وی خاطر نشان کرد: این آمریکاست که با اقدامات و سیاست های ضد بشری خود نمایندگی شیطان را در جهان دارد، امروزه واشنگتن با قائل شدن حق حملات پیشگیرانه، ده ها انسان بی گناه و غیر نظامی را در روستاهای پاکستان به خاک و خون می کشد.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: به چه حقی آمریکا بدون موافقت سازمان ملل متحد به عراق لشکرکشی کرده و خون میلیون ها نفر را می ریزد، این حق برای امنیت جهانی خطرآفرین است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به ادعاهای بی اساس آمریکا در خصوص برنامه های هسته ای ایران، اظهار داشت: آمریکایی ها می دانند که بر اساس اصول اعتقادی ما بمب اتم که باعث کشته شدن صدها هزار نفر می شود، حرام است.

وی خاطر نشان کرد: چرا قدرت های اتمی از اجرای NPT در خلع سلاح هسته ای خوداری کرده و دیگران را به این بهانه از هر گونه فعالیت هسته ای با اهداف صلح امیز منع می کنند، چهره سراسر دروغ و تزویر آمریکا و غرب در زمینه حقوق بشر، دموکراسی و عدالت بر همگان آشکار شده است.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید مراقب شعارهای عوام فریبانه آمریکا بود، گفت: روشنفکران مدعی و طرفدار لیبرالیسم بیایند و جواب این همه تضاد فکر و عمل غربیها را بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به درگذشت حسنعلی علیپور خیر مدرسه ساز اردبیلی اظهار داشت: این مرد بزرگ تمامی هستی و زندگی خود را وقف مدرسه سازی در روستاهای محروم استان اردبیل کرد./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات