۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰
کد خبر: ۸۰۵۴۷

فعالیت تبلیغی‌ و فرهنگی در زندان‌ها ضروری است

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره زندان مراغه بر گسترش فعالیت‌های تبلیغی و معنوی روحانیان در زندان‌ها تأکید کرد.
فعالیت تبلیغی‌ و فرهنگی در زندان‌ها ضروری است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مراغه ، سعید احمدی مهر، رییس اداره زندان مراغه، شب گذشته در آیین تشرف حیدر آذرهوشنگ زرتشتی به اسلام‌ اظهار داشت: بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی با ترویج مبانی ارزشمند اسلامی برطرف می شود.

وی با بیان این‌که آموزه‌های دینی و شیعی عالی‌ترین قوانین زندگی بشر را ترسیم کرده است، گفت: با ترویج معارف اسلامی شاهد پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم خواهیم بود.

احمدی مهر با تأکید بر این‌که در زندان‌های جامعه اسلامی نباید حتی یک نفر وجود داشته باشد، خاطر‌نشان کرد: با وجود چنین فرهنگ غنی و آموزه‌های عالی، نباید شاهد وقوع جرایم و بزهکار در نظام اسلامی بود، روحانیت در بحث پیشگیری از وقوع جرم نقش اسای بر عهده دارد.

وی در ادامه به سیاست های اصلی سازمان زندان های کشور و اداره کل زندان آذربایجان شرقی در زمینه تبلیغات قرآنی ، مذهبی و جذب ادیان دیگر به دین اسلام، گفت: برای تبلیغات در زمینه جذب مردم ادیان مختلف و مذهب های دیگر به دین اسلام و مذهب تشییع باید از وجود جامعه روحانیت بیشترین بهره را برد.

رییس اداره زندان مراغه بر گسترش فعالیت‌های تبلیغی و معنوی روحانیان در زندان‌ها تأکید کرد و ادامه داد: تربیت افرادی خلاق و متدین در ندامتگاه‌ها بر عهده اقشار مخلص و آگاهی چون روحانیت است./935/پ202/س
ارسال نظرات