۲۴ تير ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۸۰۹۲۱
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

بصیرت و حفظ معنویت شاخصه اصلی سپاه است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا بصیرت و حفظ معنویت را شاخصه اصلی مجموعه سپاه دانست.
حجت الاسلام كاملي فر نماينده ولي فقيه در سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام حسن کاملی ‌فر، مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در جمع پاسداران استان اظهار داشت: پاسداران با بصیرت کامل و حفظ معنویت در دفاع همه جانبه از نظام اسلامی همچون کوه، محکم و استوار ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: سپاه از متن انقلاب شکوهمند اسلامی ملت ایران شکل گرفته و امسال، سی و یکمین سال تشکیل خود را به عنوان یک نهاد انقلابی و مدافع نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب سپری می‌کند.

حجت الاسلام کاملی‌فر رمز توفیق این نهاد مقدس را ناشی از بصیرت و حفظ معنویت و ایمان و سلامت نفس اسلامی و دینداری و ولایتمداری پاسداران انقلاب اسلامی دانست و افزود: نامگذاری سوم شعبان، سالروز ولادت حماسه‌ساز واقعه عاشورا با عنوان روز پاسدار در حقیقت برای مدافعان انقلاب اسلامی مسئولیت آور است و بیانگر ارتباط معنوی و فرهنگی مجموعه سپاه با فرهنگ همیشه جاوید عاشورا و نهضت حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) است.

وی یادآور شد: پاسداران از بدو تاسیس این نهاد مقدس به عنوان فرزندان انقلاب تحت زعامت ولایت امر به پاسداری از نظام اسلامی و دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخته‌اند و در شکست ابهت استکبار جهانی در حماسه دفاع مقدس نقش استراتژیکی ایفا کرده‌اند.

حجت الاسلام کاملی‌فر اضافه کرد: سپاه در هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران پاسدار عاشق شهادت جانانه از انقلاب اسلامی دفاع کرده و این غیور مردان با حضور توانمند و کارآمد در عرصه پیکار با متجاوزان و سازماندهی بسیج، مدیریت جنگ را در دست گرفته و حماسه‌های بی‌بدیل را آفریدند که برای همیشه در تاریخ این سرزمین سند افتخار و سرافرازی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با اشاره به عملکرد سپاه بعد از حماسه دفاع مقدس اظهار داشت: پاسداران انقلاب اسلامی پس از پیروزی در دفاع مقدس به بهای جانفشانی و تقدیم شهدای پرافتخار، در تمام عرصه‌ها میدان‌دار و پیشتاز بوده‌اند.

حجت الاسلام کاملی‌فر در ادامه اظهار داشت: پاسداران پس از حماسه دفاع مقدس ضمن حفظ هوشیاری در برابر دشمنان و قدرت‌های جهانی به امر سازندگی و بازسازی کشور در عرصه‌های اقتصادی، عمرانی و توسعه پرداخته‌اند و در سایه خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها و تلاش‌های فراوان در زمره پیشتازان نمونه عرصه سازندگی قرار گرفته‌اند.

وی بصیرت و حفظ معنویت را شاخصه اصلی مجموعه سپاه دانست و افزود: امروزه با راه‌اندازی مراکز تداوم آموزش‌های عقیدتی سیاسی در استان‌ها و اعزام کارکنان کادر و وظیفه به این مراکز شاهد تحول عظیم فرهنگی معنوی در مجموعه سپاه هستیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا با بیان اینکه در استان آذربایجان شرقی گام‌های اساسی در امر تقویت عقیدتی سیاسی مجموعه سپاه برداشته شده است، گفت: از ابتدای امسال دوره‌های عقیدتی سیاسی برای کادر رسمی و وظیفه با به کار گیری تجهیزات جدید و روش‌های نوین در مرکز استان راه‌اندازی شده که در این دوره‌های 10 روزه کارکنان کادر با حضور در این آموزشگاه‌ها در دوره‌های پیشرفته عقیدتی سیاسی شرکت می‌کنند./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات