۲۵ تير ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۸۱۰۱۰
امام جمعه موقت اندیمشک:

شورای نگهبان حافظ شرع مقدس و حقوق ملت است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اندیمشک، شورای نگهبان را حافظ شرع مقدس و حقوق ملت ایران دانست و خواستار ارج نهادن به قوانین مصوب شده این شورا شد.
نماز جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام ولی الله مهدوی امام جمعه موقت شهرستان اندیمشک با اشاره به میلاد با سعادت حضرت اباالفضل(ع) این روز را به جانبازان دوران هشت سال دفاع مقدس تبریک گفته و از آنها به عنوان کسانی یاد کرد که در طول دفاع مقدس ایثارگری های فراوانی را از خود به یادگار گذاشتند.

امام جمعه موقت اندیمشک با اشاره به سالروز تأسیس شورای نگهبان قانون اساسی گفت: این شورا حافظ شرع مقدس و حقوق ملت است و بر همگان لازم است تا با به این شورا احترام گذاشته و قوانین تصویب شده آن را ارج نهند.

وی با تبریک به سپاه و نیروهای ارزشی آن بمناسبت ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، ابراز امیدواری کرد: پاسداران به عنوان فرزندان روح الله و سربازان مقام معظم رهبری همواره به دفاع از انقلاب و نهضت امام(ره) و میهن اسلامی ایران بپردازند.

حجت الاسلام مهدوی با بیان این که بیست و پنجم تیرماه روز تأمین اجتماعی است خدمات این نهاد را در طول انقلاب قابل توجه دانست و افزود: شهرستان اندیمشک با توجه به معیارهای جمعیتی اکنون نیازمند تأسیس بیمارستان تأمین اجتماعی است که امیدواریم با حمایت دولت خدمتگزار که اعتبارات بسیار مناسبی را برای این بخش اختصاص داده با طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان زمینه احداث آن فراهم شود./945 /پ203/ص

ارسال نظرات