۲۹ تير ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۱۳۲۶

برنامه های دهه مهدویت در اندیمشک اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ برنامه های دهه بزرگداشت مهدویت از 28 تیر به مدت 10 شب در مهدیه صاحب الزمان(عج) و مساجد اندیمشک به اجرا در می آید.
برنامه های دهه مهدویت در اندیمشک اعلام شد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ، همزمان با آغاز دهه مهدویت هر شب مراسم جشن و سخنرانی از 28 تیر تا پنجم مرداد مصادف با شش تا پانزدهم شعبان، در مهدیه صاحب الزمان اندیمشک واقع در خیابان شهید اسحق روشنی، 20 متری ارشاد، خیابان شهید صادق این شهرستان برگزار می شود.

در این مراسم ها، آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجج اسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معم رهبری در دانشگاه های خوزستان، سید لطف الله سپهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، احمد انصاری، استاد حوزه و دانشگاه، سید محمد علی قاضی دزفولی، امام جمعه دزفول، نعمت الله خدامی، امام جمعه اندیمشک، محمد جواد حسینی منش، امام جمعه حسینیه و دکتر داغری از اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز سخنرانی می کنند.

این اساتید در این مراسم ها به ایراد سخنانی پیرامون مهدویت، فرهنگ و انتظار، ویژگی های آخرالزمان، بصیرت افزایی و ولایت مدار بودن شیعیان می پردازند.

همچنین در همایش مهدویت و انتظار که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اندیمشک در دهه مهدویت برگزار می شود، مباحث جوان امروز جهان فردا، پرسمان آزاد، نسل جوان و شبهات دینی، فیلم و مستندهای آخرالزمان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است، این همایش ها 31 تیر و دوم مرداد به ترتیب در سالن اجتماعات غدیر شهر جدید حسینیه و مسجد صاحب الزمان روستای بیدروبه از توابع بخش الوار گرمسیری و 30 تیر، یکم، سوم، پنجم و ششم مرداد به ترتیب در مساجد صاحب الزمان شهرک چمگلک، امیرالمؤمنین علی آباد، حضرت محمد(ص) شهرک آزادی، امام رضا(ع) شهرک دوبندار و امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید مدنی از توابع بخش مرکزی هر شب بعد از نماز مغرب و عشا با حضور حجت الاسلام محمد شهبازیان، مدرس بنیاد تخصصی مهدویت قم برگزار می شود./945/پ202/ص

ارسال نظرات