۰۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۴
کد خبر: ۸۱۵۷۵
امام جمعه آبادان:

وحدت بهترین سلاح مبارزه با دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آبادان، وحدت را مهمترین سلاح مبارزه و پیروزی بر دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: مسؤولان باید برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کرده، ارتباط خود را با مردم افزایش داده و مشکلات مردم را از نزدیک ببینند.
حجت الاسلام محمدي اصفهاني، امام جمعه آبادان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام عبدالله محمدی اصفهانی امام جمعه آبادان ظهر امروز در خطبه‌های نما‌زجمعه این شهرستان، با اشاره به فتنه دشمن برای ایجاد تفرقه میان صفوف منسجم ملت، اظهارداشت: مهم‌ترین سلاح برای مقابله با توطئه دشمنان، افزایش همدلی و وحدت بین مسئولان و آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه امروز کشور نیازمند وحدت و همدلی بین آحاد جامعه و مسؤولان است، افزود: مسؤولان باید برای ایجاد وحدت و همدلی تلاش کرده، ارتباط خود را با مردم افزایش داده، مشکلات مردم را از نزدیک ببینند و برای حل آنها اقدام کنند، تا نشاط و همدلی در جامعه گسترش یافته و زمینه اعتلای روزافزون کشور فراهم شود.

امام جمعه آبادان با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به نظام اسلامی اظهار داشت: دشمنان با وجود همه توطئه‌های روز افزونشان تاکنون نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

حجت الاسلام محمدی اصفهانی همچنین به سالروز برپایی نخستین نمازجمعه توسط آیت الله طالقانی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و‌ افزود: گسترش اتحاد و همدلی بین صفوف مختلف مردم مهم‌ترین فلسفه وجودی برپایی نماز عبادی سیاسی جمعه در نظام اسلامی، است.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن روز کارآفرینی، بر لزوم دستیابی همه جوانان به دانش‌های مختلف تاکید و خاطرنشان کرد: فراگیری مهارت‌های فنی و حرفه‌ای توسط جوانان می‌تواند آنها را برای گام نهادن در مسیر توسعه و اعتلای میهن اسلامی آماده کند./945/پ203/ص
ارسال نظرات