۰۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۲
کد خبر: ۸۲۰۴۷

مجمع روحانیان مجلس با وزیر ارشاد دیدار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم فلاورجان در مجلس از دیدار مجمع روحانیان مجلس با مدیران عرصه فرهنگ و رسانه با هدف همگرایی هرچه بیشتر روحانیت مجلس با دستگاه‌های فرهنگی و همچنین ابلاغ رهنمودات رهبری و مراجع تقلید به آنها خبر داد.
سيد ناصر موسوي لارگاني نماينده مردم فلاورجان در مجلس
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارکانی، نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: در دیدار مجمع روحانیان مجلس بارییس سازمان صدا وسیما بسیاری از دغدغه های موجود جامعه مذهبی بیان شد و نتیجه خوبی از این نشست بدست آمد.

وی با بیان اینکه مجمع روحانیان مجلس در نظر دارد پس از پایان تعطیلات مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد نیز دیدار داشته باشد گفت: این دیدارها با هدف همگرایی هرچه بیشتر روحانیت مجلس با دستگاه‌های فرهنگی و همچنین ابلاغ رهنمودهای رهبری و مراجع تقلید در آینده ادامه خواهد یافت.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: در دیدار با ربیس صدا و سیما دغدغه هایی همچون وظیفه ارشادی رسانه ملی در رابطه با حجاب،اخلاقیات در جامعه و مسائل ارزشی در نظام جمهوری اسلامی بیان شد و از عملکرد مثبت این سازمان در عرصه های مختلف فرهنگی رسانه ای تقدیر به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در دیدارر آینده مجمع روحانیان مجلس با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد به یقین با تقدیر از عملکرد مثبت یک ساله آقای حسینی انتظارات رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید در خصوص دستگاه های فرهنگی ازجمله سینما،موسیقی ، کتاب و نشر اعلام خواهد شد و بر این امر تاکید می شود که انتظارات جامعه مذهبی کشور از دستگاه‌های فرهنگی مطالبات نمایندگان منتخب ملت است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یادآورشد: با توجه به اهمیت فرهنگ در جبهه جنگ نرم و نقش رسانه در این عرصه مجمع روحانیان مجلس برای باروری هرچه بهتر بخش فرهنگ و رسانه و تاثیر گذاری بهتر آن در مقابله با هجمه فرهنگی دشمن ، این بخش را مورد توجه قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: به عقیده ما دستگاه‌های فرهنگی با توجه به رهنمودات مراجع تقلید و معیار قراردادن تعالیم اسلامی به عنوان شاخص رسانه ای خواهند توانست بیش ازاین تاثیر داشته باشند./955/ت302/ص
ارسال نظرات