۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۸۲۱۰۰
امام جمعه سمنان:

وحدت تنها راه مقابله با تحریم‌های دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه سمنان گفت: راه مقابله با تهدید ها و تحریم های جدید دشمنان علیه میهن اسلامی فقط حفظ وحدت بین ملت و مسؤولان با محوریت رهبری نظام است.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: راه مقابله با تهدید ها و تحریم های جدید دشمنان علیه میهن اسلامی فقط حفظ وحدت بین ملت و مسؤولان با محوریت رهبری نظام است.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مکتبی و اعتقادی است و هدف اصلی دشمنان از صدور قطعنامه های پیاپی علیه کشورمان ضربه زدن به اسلام است.

حجت الاسلام و الملسمین شاهچراغی تصریح کرد: دشمنان پس از نامید شدن از کودتای نرم و مخملی علیه نظام به سراغ تحریم ها رفتند اما ملت غیور ایران همواره در تحریم ها زمینه پیشرفت جمهوری اسلامی را فراهم کردند.

خطیب جمعه سمنان با بی اثر دانستن تهدید ها و تحریم ها تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره محور وحدت میان ملت و مسؤولان در گذر از شرایط سخت بوده و هست.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی با گرامی داشت پنجم مرداد سالروز اقدامه نخستین نماز جمعه در کشور گفت: تربیون نماز جمعه تریبون حمایت از ولایت فقیه است و مردم با حضور هفتگی در این آیین وحدت بخش با رهبری تجدید بیعت می کنند.

به گفته وی هم اکنون 15 امام جمعه در استان سمنان آیین عبادی سیاسی نمازجمعه را در شهرهای مختلف اقامه می‌کنند.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افزایش قیمت نان در چند روز اخیر در شهر سمنان از مسؤولان خواست در صورت اجتناب ناپذیر بودن این افزایش قیمت، بر ارتقای کیفیت نان نظارت بیشتری داشته باشند تا مقدار دورریز نان کم شود.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی در آستانه روز اهدای خون از اهدا کنندگانی که در راه نجات انسانهای نیازمند مشارکت می‌کنند قدردانی کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهچراغی همچنین با تقدیر از برگزارکنندگان و شرکت کنندگان در جشنهای نیمه شعبان در استان به ویژه مراسم احیای شب میلاد حضرت ولی عصر (عج)، گفت: یکی از نشانه های تقوا، ایمان به امام غایب است و مساله مهدویت جزء شناسنامه پر افتخار شیعیان است./960/ پ202/ص
ارسال نظرات