۰۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۱۴
کد خبر: ۸۲۱۰۶
آیت الله طبرسی:

دشمنان با تحریم ایران در حقیقت خودشان را تحریم کردند

خبرگزاری رسا ـ آیت‌الله طبرسی با بیان این که دشمنان با تحریم ایران در حقیقت خودشان را تحریم کردند، اظهار داشت: تحریم های کشورهای غربی و آمریکا در سی سال گذشته علیه ایران هیچ تأثیری در اراده ملت ایران در دست یابی به قله های پیشرفت و تعالی نداشته است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه درمازندران، امروز درخطبه های عبادی و سیاسی نمازجمعه این هفته مرکزاستان با اشاره به تحریم های سی ساله کشورهای غربی به ویژه‌ آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان با تحریم ایران اسلامی در حقیقت خودشان را تحریم کردند.

وی با بیان این‌که دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده کردند، خاطرنشان کرد: با وجود همه این دشمنی ها ایران اسلامی هر روز به قله های پیشرفت و تعالی نزدیک تر می شود.

خطیب جمعه ساری با اشاره به پروژه ایران هراسی دشمنان نظام اسلامی علیه ایران، افزود: آنها با طرح این پروژه نیز نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند وهمانند همیشه شکست خوردند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری دربخش دیگری ترویج بی عفتی و بی حجابی در جامعه اسلامی را توطئه جدید دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: دشمن امروز با ترویج بی عفتی به دنبال تضعیف مبانی دینی نظام اسلامی است.

آیت الله طبرسی با بیان این‌که دشمن امروز می خواهد از طریق رواج شیطان پرستی و ترویج فرهنگ بدحجابی افکار زنان پاکدامن ایران اسلامی را خدشه دارد کند، یادآور شد: تقوی و پاکدامنی باید ویژگی بارز زن ایرانی باشد.

وی با اشاره به این که عفت ویژگی ممتاز برای بانوان و زنان مسلمان است که در میان اوصاف و اخلاق های پسندیده برای مردان و زنان ایرانی بسیار با اهمیت است، گفت: راز و رمز حیا، عفاف و پاکدامنی زن در جامعه اسلامی فاطمه زهرا(س) بوده و زن ایرانی الگوی زنان جهان است

عضو مجلس خبرگان رهبری حیا و عفت را دو ویژگی ممتاز برای بانوان و زنان مسلمان دانست که در میان اوصاف و اخلاق‌های پسندیده برای مردان و زنان ایرانی بسیار با اهمیت است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این‌که زن در کشورهای توسعه یافته به قاچاق تبدیل شده است، تصریح کرد: فعالیت‌های سایت‌های ضد اخلاقی برای ترویج فرهنگ بدحجابی در جامعه اسلامی و کشورهای دینی هر روز رو به افزایش است.

وی همچنین به واقعه 14 مرداد 1285 و سالگرد نهضت مشروطه اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی نتیجه مشروطه مشروعه بوده و با رهبری امام راحل توانست بر رضا خان قلدر پیروز شود. 

آیت الله طبرسی در پایان با تسلیت ارتحال عالم ربانی آیت الله سیدموسی صالحی مازندرانی، مسؤول حوزه علمیه سعادتیه ساری افزود: این عالم ربانی در طول عمر بابرکت خود خدمات شایانی را به طلاب و روحانیان استان ارائه کرده است./950/پ202/ص
ارسال نظرات