۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۸۲۲۴۵
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس:

صرفه جویی رشد پیشرفت جامعه را سرعت می بخشد

خبرگزاری رسا ـ رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: اگر دولت برای اصلاح الگوی مصرف نیاز به قانون جدیدی داشته باشد مجلس در این زمینه همیاری لازم را با دولت خواهد داشت.
علي شاهرخي نماينده كوهدشت در مجلس شوراي اسلامي


حجت الاسلام علی شاهرخی، نماینده مردم کوهدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: اگر دولت برای اصلاح الگوی مصرف نیاز به قانون جدیدی باشد مجلس در این زمینه همیاری لازم را با دولت خواهد داشت.

وی با بیان اینکه صرفه جویی یکی از دستورات روشن دین مبین اسلام است افزود: بدون شک نامگذاری های سالهای 88 و 89 به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف و سال کار و همت مضاعف از سوی رهبری دارای حکمت زیادی از جمله نهادینه کردن فرهنگ صرفه جویی با تلاش و همت مضاعف در مسیر پیشرفت جامعه است.

عضو مجمع روحانیان مجلس تاکید کرد: با توجه به گذشت بیش از یک ماه از ابلاغ رهبر معظم انقلاب در خصوص اجرای اصلاخ الگوی مصرف به سه قوا، قوای سه گانه نظام باید تمام تلاش خود را برای جاری کردن این مهم در فضاها و بخش‌های جامعه داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: لازم به ذکر است که ابلاغ این دستور از سوی رهبری خود نشان دهنده این نکته است که صرفه جویی و اصلاح الگوی مصرف یک نیاز جدی برای جامعه امروز بوده و عدم اهتمام به آن آثار و عواقب خوبی برای جامعه و نظام نخواهد داشت.

حجت الاسلام شاهرخی همچنین یادآور شد: البته این بدان معنا نیست که این مهم تا کنون از سوی جامعه و قوای نظام مغفول مانده، بلکه توجه به صرفه جویی بدان معنا است که با توجه و اجرای جدی این دستور اسلامی، جامعه با سرعت بیشتری به شکوفایی و کمال مطلوب برسد./955/پ202/ع

ارسال نظرات