۱۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۸۲۲۹۰
استاندار خراسان رضوی:

واحدهای اقامتی ارزان قیمت ویژه زائران احداث می شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار خراسان رضوی از احداث واحدهای اقامتی ارزان قیمت جهت رفاه حال زائران در مشهد خبر داد.
محمود صلاحي، استاندار خراسان رضوي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، محمود صلاحی احمد آبادی، استاندار خراسان رضوی،در نشست اعضای شورای اداری استان گفت: سال گذشته در جریان فتنه پس از انتخابات، برخلاف تلاش دشمن برای برهم زدن نظم عمومی، با کمک و همکاری مسؤولان استان مخصوصا اداره اطلاعات،سپاه، نیروی انتظامی وارتش توانستیم از پیشرفت موج فتنه جلوگیری کنیم.

وی ادامه داد: طی دیدار با رهبر معظم انقلاب، ایشان ضمن ابراز خشنودی از این امر علت موفقیت در این موضوع را بصیرت جوانان استان دانسته و فرمودند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس از بصیرت بالایی برخوردار بودند و علت پیروزی آن ها در میادین جنگ دارا بودن سطوح عالی بود؛ اگر بصیرت نباشد خواص هم دچار مشکل می شوند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه شهر مشهد به جهت وجود بارگاه منور رضوی، همیشه مورد توجه مراجع، علما، مسؤولان ومردم قرار گرفته است، تصریح کرد: برای حل بحث ترافیک در مشهد تمهیداتی از قبیل افتتاح مترو(قطار شری) در نظر گرفته شده است و تا آخر شهریور ماه واگن های خریداری شده از کشور چین وارد کشور و در دهه فجر نقلاب اسلامی پروژه قطار شهری مشهد افتتاح می شود.

صلاحی همچنین با بیان این که حدود 42 درصد سفرهایی که با قطار انجام می شود مربوط به مشهد واستان خراسان رضوی است، بیان داشت: به جهت رعایت حال زائران، با دستور ریاست محترم جمهور حدود سیصد کیلومتر به مسیر ریلی تهران، مشهد برای استفاده از قطار های تند رو افزوده (ریل گذاری) می شود.

وی اشاره کرد: براساس دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند« پرواز ها را ایمن کنید»، سازمان هواپیمایی استان خراسان رضوی اقدام به خرید پنج فروند هواپیما کرده است و برای رسیدگی به حال زائران ومجاوران فضای فرودگاهی مشهد پروازها به سه برابر افزایش یافته است وبه زودی از سالن ها فرودگاه مشهد بهره برداری خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی گفت: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب مبنی برایجاد مراکز اقامتی ارزان، طی هماهنگی که بین مسؤولان آستان قدس وشهرداری صورت گرفته، بنااست زمین هایی در اختیار استانداری قرار گیرد و با همکاری بعضی از خیرین واحدهای اقامتی در سطح وسیعی ساخته شده وبا قیمت ارزان در خدمت زائران قرار گیرد./968/پ202/ص
ارسال نظرات