۱۵ مرداد ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۴
کد خبر: ۸۳۰۸۸

امام جمعه جدید آذرشهر معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه جدید آذرشهر درحکمی از سوی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور معرفی شد.
شوراي سياستگذاري ائمه جمعه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام علی اکبر قره سیدی، امروز در حکمی از سوی رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به عنوان امام جمعه جدید آذرشهر معرفی شد.

حجت الاسلام حاجی زاده، نماینده آیت الله شبستری اعزامی به این شهرستان در سخنانی با تاکید بر تقویت نهاد نماز جمعه اظهار داشت: ترس دشمنان از خطبه های نماز جمعه در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کاملا مشهود است.

وی خاطر نشان کرد: نهاد نماز جمعه در سی سال گذشته کارنامه درخشانی داشته، چنانکه امروزه دشمنان به نظریه پردازی و تحلیل سخنان ائمه جمعه در خطبه ها می پردازند.

حجت الاسلام حاجی زاده با تشریح نقش تاثیرگذار ائمه جمعه در نهادینه کردن فرهنگ دینی در جامعه تصریح کرد: ائمه جمعه محور وحدت و همگرای مردم و مسئولان هستند.

نماینده آیت الله شبستری با بیان اینکه حضور پرشور و گسترده مردم در نماز جمعه پیام های مختلفی به دشمنان نظام اسلامی دارد، گفت: هم اکنون در حدود ششصد ‌شهر و بخش و شهرستان کشورمان نماز جمعه اقامه می‌شود.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب حضرت آیت‌الله مدنی و شهید آیت‌الله غفاری و همچنین امام جمعه فقید آذرشهر حجت‌الاسلام علی‌اکبر عظیمی خاطر‌نشان کرد: شخصیت‌هایی همانند شهید مدنی و شهید غفاری برای اسلام و انقلاب اسلامی ایران استوانه و افتخار هستند.

گفتنی است، در پایان این مراسم قدردانی از خدمات و زحمات چند ساله حجت‌الاسلام ناصری امام جمعه سابق آذرشهر، حکم انتصاب میرعلی اکبر قره‌سیدی به مدت سه سال به عنوان امام جمعه جدید آذرشهر قرائت شد./۹۳۵/پ202/ص
ارسال نظرات