۱۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۸۳۱۹۰

سومین دوره آموزش تربیت مربی قرآن مدارس علمیه خواهران خراسان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ افتتاحیه سومین دوره فشرده تربیت مربی و داور قرآن کریم مدارس علمیه خواهران استان های خراسان شانزدهم مرداد در مشهد برگزار شد.
قرآن كريم
خانم علیشاهی، مسؤول فرهنگی دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: مراسم افتتاحیه سومین دوره فشرده تربیت مربی و داور قرآن کریم ویژه اساتید و مربیان خواهر استان های خراسان شنبه شانزدهم مرداد در مدرسه علمیه زهرای اطهر(س) مشهد برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این دوره آموزشی را ارتقاء بنیه قرآنی طلاب و مدارس علمیه و پاسخگویی به نیازهای جامعه در زمینه قرآنی دانست و افزود: در افتتاحیه این مراسم خانم اعدادی، مسؤول دفتر امور خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به ایراد سخن پرداخت و بهره گیری از قرآن و عمل به دستورات آن را برای همه جامعه و خصوصا اساتید حوزه های علمیه ضروری دانست.

علیشاهی با اشاره به اینکه در این همایش سه روزه از اساتید و داوران کشوری استفاده شده است، یادآور شد: خانم ها سلطانی، خطیب، درخشان، طاهر رحیمی و اسکندری از اساتید این دوره هستند که از اداره علوم قرآن و حدیث آستان قدس رضوی و جامعه قاریان قرآن کریم به این مراسم دعوت شده اند.

مسؤول فرهنگی دفتر خواهران مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان به حضور 95 نفری طلاب و اساتید حوزه های علمیه در این همایش اشاره و تصریح کرد: افزون بر کلاس های آموزشی، جلسات اخلاق شبانه و حضور در مراسم مناجات شعبانیه در حرم مطهر امام رضا(ع) در نظر گرفته شده است./969/پ202/ص
ارسال نظرات