۱۸ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۸۳۳۶۰
4 شهریورماه؛

شهر مجازی قرآن کریم به طور رسمی افتتاح می‌شود

خبرگزاری رسا ـ شهر مجازی قرآن کریم به همت دانشگاه مجازی المصطفی در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم افتتاح می‌شود.
شهر مجازي قرآن كريم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام علی اصغر عطاران طوسی، رییس دانشگاه مجازی المصطفی، پیش از ظهر 18 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح شهر مجازی قرآن کریم با همکاری اداره کل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه، 4 شهریوماه برابر با 15 ماه رمضان در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خبر داد.

وی با بیان این‌که شهر مجازی قرآن کریم ویژه غیرایرانیان و چند زبانه است و مخاطبان نخستین آن، طلاب و به ویژه دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نمایندگی‌های جامعةالمصطفی العالمیه در سراسر جهان هستند، گفت: فراخوان عضوگیری در شهر مجازی قرآن کریم از طریق نشانی اینترنتی
http://quranct.ir اعلام شده است.

براساس این گزارش، پیش از این حجت‌الاسلام سیدحامد ساجدی، کارشناس قرآنی دانشگاه مجازی المصطفی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از راه‌اندازی شهر مجازی قرآن کریم در سه بخش عمده مدرسه قرآنی، علوم و معارف قرآنی و خدمات ویژه از سوی جامعة‌المصطفی العالمیه خبر داده بود.

وی افزود: این طرح جامع‌ترین طرح قرآنی است که پس از بررسی و مطالعه 300 پایگاه اینترنتی فارسی، عربی، انگلیسی و لاتین، به نگارش در آمده و ضمن برطرف کردن ضعف های موجود، در آن تمام مسائل آموزشی و غیر آموزشی درباره مباحث قرآنی جمع آوری شده است.

حجت‌الاسلام ساجدی خاطرنشان کرد: شهر مجازی قرآن کریم در نظر دارد با استفاده از فن‌آوری‌های نو در محیط وب، هر آنچه را مربوط به علوم و معارف در حوزه قرآن است به صورت منظم و دسته‌بندی شده تولید و در معرض استفاده علاقه‌مندان قرار دهد. /920/پ202/ع

ارسال نظرات