۲۰ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۸۳۵۱۵
رییس دادگاه ویژه روحانیت مازندران:

تبعیت از ولی فقیه تکلیف همگانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس دادگاه ویژه روحانیت مازندران تبعیت از ولی فقیه زمان را یک تکلیف بسیار مهم برای همگان در جامعه امروزی اعلام کرد و افزود: همه ما باید امروز پشتیبان ولایت فقیه باشیم؛ چون پشتیبانی از ولی فقیه سعادت و تعالی جامعه ی اسلامی در پی خواهد داشت.
رهبر انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد مجتهدزاده، رییس دادگاه ویژه روحانیت مازندران، عصر روز گذشته در دومین یادواره شهدای ورسک شهرستان سوادکوه، ولایت مداری را شاخصه‌های اصلی شهدا دانست و گفت: حمایت از مقام معظم رهبری حمایت از رسول خدا، امام حسین (ع) و امام زمان (عج) است و دشمنی با ایشان هم دشمنی با رسول خدا، امام حسین و امام زمان (عج) است.

وی تبعیت از ولی فقیه زمان را یک تکلیف بسیار مهم برای همگان در جامعه امروزی اعلام کرد و افزود: همه ما باید امروز پشتیبان ولایت فقیه باشیم؛ چون پشتیبانی از ولی فقیه سعادت و تعالی جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه، دفاع از ارزش های دینی و جلوگیری از بی دینی را موجب سعادت انسان ها دانست و ادامه داد: اگر به همه ی این ها عمل کنیم مانند سربازان امام حسین (ع) به درجاتی دست می یابیم.

حجت الاسلام مجتهدزاده، روحانیت و مسؤولان منتسب به انقلاب اسلامی ایران را الگوی نظام توصیف کرد و گفت: انجام هر عمل نیک از سوی منتسبین به نظام موجب تقویت آن و ناسالم بودن هر کدام از ما موجب صدمه به آن می گردد.

رییس دادگاه ویژه روحانیت مازندران در ادامه سخنان خود برگزاری یادواره شهدا را تکریه از مقام شهادت و ایثارگری دانست و تصریح کرد: تکریم و تعظیم شهدا رهنمود و راهنمایی برای جامعه است و آنان برای خدا و لقای الهی به جبهه ها رهسپار شدند.

وی با تأکید بر این‌که ما نباید از ارزش های دفاع مقدس و معنویت آن زمان فاصله بگیریم، افزود: هیچ رنگ و ریا، تزویر و دنیا دوستی در جبهه ها نبود و سنگرها چون برای خدا بود زیبا و دلنشین مجسم می شد.

رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران با بیان این که نزدیک به 50 مورد از ارزش های دفاع مقدس و جبهه و وجنگ را لیست کرده ام، گفت: امام حسین در کربلا بیشتر تشنه لبیک بود تا تشنه آب و برای همین شش بار سوار بر اسب از مردم تقاضای کمک و یاری برای احیای دین جد بزرگوارش را بیان می کرد./950/پ202/ص
ارسال نظرات