۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۸۳۶۳۱

توجه به کودکان و نوجوانان در برنامه ماه رمضان رادیو معارف

خبرگزاری رسا ـ برنامه بوی باران با توجه به رویکردهای دین، اخلاق و امید تولیدشده است.
راديو معارف


به گزارش خبرگزاری رسا، به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، ابولفضل سلیمانی، تهیه کننده وسردبیر ویژه برنامه بوی باران، درباره ویژگی های این برنامه گفت: ویژه برنامه بوی باران،که در گروه فرهنگ وادب رادیو معارف تولید شده است،برنامه ای است که به مناسبت ماه مبارک رمضان و لحظه های ملکوتی وروح بخش افطار،پخش خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این برنامه از 20 مرداد، تا پایان ماه مبارک رمضان از ساعت 19:15به مدت یک ساعت ونیم، با موضوع دوستی وآشتی با خداوند، همراه با نشاط معنوی پخش می شود.

وی تاکیدکرد: برنامه بوی باران با توجه به رویکردهای دین، اخلاق و امید تولیدشده است که توجه به کودکان ونوجوانان وروزه داری آنان، روزه اولیاء خدا،احکام روزه، اکرام مستمندان، افطاری ساده و توبه بخشی از موضوعات این ویژه برنامه است که با حضور کارشناسانی ازجمله حجت الاسلام سرلک و ماندگاری بررسی می شود.

سلیمانی خاطرنشان کرد: تبیین احکام شرعی ماه مبارک رمضان در قالب نمایش، گزارش و مسابقه قرآنی از ویژگی های برنامه بوی باران است.

وی تصریح کرد: استفاده از مباحث اخلاقی استادان برجسته حوزه علمیه همچون حضرت آیت الله وحید خراسانی، آیت الله مجتهدی ودیگر استادان بزرگ در حوزه اخلاق از ویژگی های دیگر این برنامه است و سعی شده است در این برنامه لحظاتی همراه با نشاط معنوی تقدیم شنوندگان محترم رادیو معارف شود.

گفتنی است، ویژه برنامه بوی باران، به تهیه و سردبیری آقای ابوالفضل سلیمانی، نویسندگی خانم مریم سقلاطونی و گویندگی آقای حمیدحسینی تقدیم شنوندگان رادیو معارف خواهدشد./919/ د102/ع

ارسال نظرات