۲۲ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۸۳۶۹۱

تقدیر امام جمعه سمنان از خدمات نیروی انتظامی

خبرگزاری رسا ـ خطیب جمعه سمنان با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی از این نیرو خواست بامظاهر روزه خواری و حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی کند.
حجت الاسلام و المسلمين شاهچراغي، نماينده ولي فقيه در استان سمنان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در خطبه های آیین وحدت بخش نخستین نمازجمعه ماه مبارک رمضان تنها راه مقابله با توطئه های آمریکا و همدستانش عیله ملت ایران را مقاومت، پیروی از ولی فقیه و انسجام وهمدلی عنوان کرد.

وی با اشاره به زمزمه های اخیر پیرامون مذاکره کشورمان با آمریکا تصریح کرد: به فرموده امام راحل (ره) « تا آمریکا آدم نشود ما با او مذاکره ای نداریم» بنابراین در حال حاضر هم تا زمانی که اوباما و همدستانش دست از توطئه علیه ملت ایران دست برندارند به مذاکره خوشبین نیستیم.

نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به افشاگری اخیر سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان درباره دست داشتن رژیم صهیونیستی در ترور رفیق حریری، نخست وزیر فقید لبنان، این افشاگری را موفقیتی دیگر برای حزب الله لبنان و رسوایی رژیم صهیونیستی دانست و گفت: سیدحسن نصرالله، افتخار شیعه و جهان اسلام است و هر قدر که او در جهان محبوبیت دارد به همان اندازه رژیم صهیونسیتی در جهان منفور است.

حجت الاسلام و المسلمین شاهچراغی همچنین با گرامی داشت حلول ماه مبارک رمضان و تاکید بر بهره گیری از فرصتهای این ماه به مردم و مسؤولان توصیه کرد: باحضور در مساجد و شرکت درجلسات قرائت قرآن از فرصت مهمانی خدا بهره مند شوند.

خطیب جمعه سمنان در پایان با تقدیر از خدمات نیروی انتظامی از این نیرو خواست بامظاهر روزه خواری و حرمت شکنان ماه مبارک رمضان برخورد جدی کند./960/پ202/ص


ارسال نظرات