۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۸۳۷۵۰

برنامه‌های ماه رمضان در خرمشهر اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از اعزام 45 مبلغ در ماه مبارک رمضان به روستاهای این شهرستان خبر داد.
ماه رمضان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام احمد علوانی، رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اعزام مبلغان با هدف آشنایی هرچه بیشتر مردم و ترویج آموزه‌های دینی در ماه مبارک رمضان انجام می‌گیرد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با بیان این که اعزام مبلغان به مناطق مختلف سبب ترویج فرهنگ دینی، اسلامی، گسترش مبانی دینی و پاسخ به شبهات جوانان می‌شود خاطر‌نشان کرد: رمضان فرصت ارزشمندی برای خودسازی است و مردم مسلمان ایران باید از این فرصت به‌وجود آمده نهایت استفاده را ببرند.

وی از اعزام 45 مبلغ خواهر و برادر در سطح خرمشهر، روستاهای اطراف و همچنین تا عمق 40 تا 45 کیلومتری جاده اهواز خبر داد و افزود: همچنین روحانیون مستقر در طرح هجرت نیز در روستاها به فعالیت می‌پردازند و در ماه مبارک رمضان با برگزاری برنامه‌های متنوع در راستای تبلیغ و ترویج مسائل دینی تلاش می‌کنند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر رویکرد تبلیغی مبلغان در ماه مبارک رمضان را آموزش احکام اسلامی، برگزاری جلسات قرآنی و همچنین آیین‌های لیالی قدر عنوان کرد و گفت: در حال حاضر مساجد سطح شهر با همت جوانان غبارروبی شده و فضایی مطلوب برای استقبال از روزه‌داران دارد.

وی با تشریح برخی برنامه‌های ماه مبارک رمضان در خرمشهر اظهار داشت: برگزاری جلسات قرائت قرآن کریم، تفسیر، مفاهیم قرآن، صوت و لحن و همچنین تجمع مسؤولان و استادان و نشست‌های تخصصی در مساجد شهر از برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان است.

رییس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از برگزاری همایش بزرگی با حضور مسؤولان هیأت امنا مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و امام جمعه خرمشهر در هفته گذشته در راستای تأکید بر اجرای صحیح فعالیت‌های فرهنگی خبر داد و افزود: همچنین در این همایش حاضران در زمینه فرقه ضاله وهابیت و جلوگیری از فعالیت این فرقه در میان جوانان توجیه شدند.

حجت‌الاسلام علوانی در پایان از برگزاری آیین شب‌هایی با قرآن در خرمشهر خبر داد و ابراز داشت: زمان و مکان برگزاری شب‌هایی با قرآن اعلام می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات