۲۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۳۸۰۲
امام جمعه مسجدسلیمان:

جنبش جهانی علیه اسرائیل حاصل مقاومت لبنان است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه مسجدسلیمان مقاومت لبنان را سبب جنبشی جهانی علیه رژیم صهیونیستی و سران استکبار دانست که همچنان رو به افزایش است.
حزب الله
حجت الاسلام محمد صادق امینی، امام جمعه مسجدسلیمان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ایستادگی نیروهای حزب الله لبنان در جنگ 33 روزه با رژیم صهیونیستی را یادآور پیام روح بخش قرآنی مبنی بر«ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا......» خواند و اظهار داشت: لبنان ایستادگی خود را از نبرد هشت ساله بسیجیان ایران در مقابل جنگ تحمیلی از سوی بعثی های رژیم صدام دیکتاتور فرا گرفت و استقامت آنها همچنان ادامه دارد و این بشارت الهی است.

امام جمعه مسجدسلیمان با بیان این که سیر حرکت رو به جلو از سوی جریان حق ادامه دارد و این جریان بسان نور و روشنایی، روز افزون است و تاریکی ها را از بین خواهد برد، خاطر نشان کرد: نور و روشنایی حق به اوج خود که همانا پیروزی حق در نبرد حق و باطل است می رسد و طبق بشارت الهی پیروزی با حق خواهد بود و رزمندگان حزب الله بر اساس همین عقیده و اندیشه توانست بر رژیم صهیونیستی پیروز شوند.

مدیر حوزه علمیه حضرت مهدی(عج) مسجدسلیمان با اشاره به جایگاه ایران پس از پیروزی حزب الله لبنان ابراز داشت: مقاومت 33 روزه حزب الله لبنان اعتبار و عیار مقاومت را در لبنان و وزنه جایگاه ایران در معادلات جهان را افزایش داد و هم اکنون شاهد هستیم هیچ تصمیم منطقه ای بدون حضور ایران امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار که با یورش به دو کشور اسلامی آنها را به اشغال خود درآورده است نیز به این نتیجه رسیده است که بدون کمک و همکاری ایران نمی تواند به ثبات و امنیت در این دو کشور و منطقه دست یابد به همین دلیل در عراق و افغانستان برای برقراری صلح و امنیت و آرامش از ایران درخواست کمک کرده است.

این استاد حوزه و دانشگاه تفکر ضد صهیونیستی در جهان را رو به افزایش خواند و تأکید کرد: رهبر و نیروهای حزب الله لبنان توانستند مظلومیت تاریخی لبنان، فلسطین و دیگر نقاط مظلوم جهان را به خوبی نمایش دهند؛ از این رو پس از مقاومت لبنان، جنبشی چند برابر علیه اسرائیل غاصب و سران استکبار ایجاد شد که همچنان رو به افزایش است./945/ت302/س
ارسال نظرات