۲۷ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۸۴۱۴۶
از سوی حوزه علمیه خواهران؛

طرح همراه با خانه در نمایشگاه بین المللی قرآن برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ حوزه علمیه خواهران حضرت عبدالعظیم شهرری و بقیع کرج به صورت مشترک فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری خود را در نمایشگاه بین المللی قرآن ارایه دادند.
نمايشگاه قرآن کريم در تهران
خانم شکیبا، مسؤول غرفه حوزه علمیه عبدالعظیم شهر ری، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اینکه در این غرفه دو حوزه علمیه خواهران به صورت مشترک فعالیت های خود را ارایه می دهند، گفت: پانزده پایان نامه قرآنی سطح دو با موضوعات مختلف قرآنی مانند نماز در قرآن، تربیت فرزند از دیدگاه قران و روایات، حجاب ازدیدگاه قران و سنت وعقل از دیدگاه آیات و روایات مورد بازدید علاقه مندان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه احادیث اخلاقی همراه با کتاب منشا پیدایش بهایت در قالب طرح همراه با خانه ها به علاقه مندان تقدیم می شود، ابراز داشت: فرهنگ اهل بیت هیچگاه خاموش نمی شود و ما در صدد این هستیم که این اعتقاد را در دل مردم ایجاد کنیم.

مسول این غرفه با اشاره به اینکه در غرفه قبرستان بقیع در 110 سال گذشته که توسط عباسیان ساخته شده بود در قالب ماکت و قبرستان فعلی که توسط وهابیان تخریب شده است مورد بازدید قرار می گیرد، بیان داشت: افراد در این هنگام احساسشان بر می انگیزد و حالت غم آنان را فرا می گیرد.

وی معرق کاری، قلم زنی، خاتم کاری و تابلوی رنگ روغن را از فعالیت های هنری طلاب خواهر در این غرفه معرفی و خاطر نشان کرد: طرح ختم قرآن با شرکت علاقه مندان صورت می گیرد.

گفتنی است، هجدهمین نمایشگاه بین المللی قران از ساعت 17 تا 24 و در ایام تعطیل از ساعت 14تا 24در شب های ماه مبارک رمضان در مصلای تهران پذیرای علاقه مندان به قرآن است./921/پ202/ص


ارسال نظرات