۳۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۸۴۴۲۳
فرمانده سپاه اردبیل:

بصیرت ولایی سپاه مانع تجاوز دشمن به کشور است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) اردبیل گفت: سپاه و بسیج با بصیرت ولایی خود آمادگی هرگونه مبارزه با تجاوز دشمنان را دارد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، جلیل بابازاده، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، عصر روز گذشته در جمع بسیجیان این استان اظهار داشت: اگر امروز شاهد پیشرفت‌های مختلف به ویژه در زمینه فناوری هسته‌ای هستیم، همه در سایه تبعیت از ولایت فقیه و روحیه ایثارگری دانشمندان جوان میسر شده است.

وی با تأکید بر این‌که بصیرت بدون ولایت حاصل نخواهد شد، گفت: آنان که ادعای روشنفکری و نخبه بودن دارند، اگر تابع ولایت نباشند، به بیراهه خواهند رفت.

بابازاده همچنین با بیان این‌که نیروهای بسیجی زیر پرچم ولایت، دشمنان را روسیاه خواهند کرد، افزود: اگر این بصیرت و آگاهی‌بخشی در سپاه و بسیج نباشد دشمن به سرعت با حضور در جبهه نرم قادر به وارد کردن سهمگین‌ترین حملات خواهد بود.

فرمانده سپاه اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات اخیر آمریکا و رژیم صهیونیستی تصریح کرد: سپاه و بسیج با بصیرت ولایی خود آمادگی هرگونه دفع تجاوز دشمنان را دارد.

وی با تأکید بر این‌که حرکت بسیجیان در مسیر ولایت بر بصیرت دینی آنان خواهد افزود، گفت: دشمنان با به‌کارگیری شیوه‌ها و ترفندهای مختلف پا به میدان گذاشتند، تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را خدشه‌دار کنند.

بابازاده در پایان با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران معادلات استعماگران را بر هم زد، اظهار داشت: انقلاب مردم ایران ثابت کرد که هیچ‌گاه تهدید و تحریم نمی‌‌تواند عرصه را برای ملت ایران تنگ کند./935/پ202/س
ارسال نظرات