۰۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۸۴۶۵۸
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران:

هفته دولت نماد وحدت میان مردم و مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران امروز در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت تأکید کردند: هفته دولت، نمادی از وحدت میان مردم و مسؤولان است.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران، امروز در پیامی به مناسبت آغاز هفته دولت تأکید کردند: هفته دولت، نمادی از وحدت میان مردم و مسؤولان است.

در بخشی از این پیام آمده است: در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز جان فشانی فرزندان فداکار و پاک نهاد این مرز و بوم، بزرگ ترین بخش تاریخ ماست که در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام، رجایی و باهنر، فصل نوینی را در تاریخ انقلاب گشود و به پاسداشت این ازخودگذشتگی، هفته ای به نام دولت در کشور ما نامگذاری شد.

در ادامه این پیام آمده است: معانی ارزشمندی که پس از شهادت این دو بزرگوار برای ما متجلی شده، همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولت های جمهوری اسلامی ایران آن را طی کرده و در دسترسی به اهداف توسعه کلان کشور و دستیابی به قلل رفیع موفقیت و پیشرفت،کمک شایانی نمودند.

در بخش دیگر این پیام آمده استهفته دولت، هفته تجدید پیوند و نمادی از وحدت مردم و مسؤولان است. مردم با بررسی عملکرد مسؤولان و درک مشکلات و توانمندی های دستگاه های اجرایی، بیش از پیش به دولت نزدیک می شوند. در این هفته، دولت کارنامه خود را به مردم عرضه می دارد و در رفع مشکلات و تقویت توانمندی ها از آنان یاری می جوید.

در ادامه این پیام آمده است: امروز که به برکت رشادت ها و جان فشانی های فرزندان رشید این مرز و بوم و غیرت و همت والای جوانان عالم و فرهیخته ایران، کشور ما در مسیر پیشرفت و توسعه، گام های اساسی برداشته و قله های افتخار را یکی پس از دیگری در می نوردد، دولتمردان جمهوری اسلامی نیز در کنار مردم و به پاس این افتخار آفرینی ها، نهضت عظیم خدمت رسانی را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و در این مسیر ثابت قدم خواهند بود.

نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران در پایان این پیام آورده‌اند: اینجانبان تقارن هفته دولت با ایام ماه پرفیض و برکت رمضان، ماه نزول قرآن و ماه میهمانی الهی را به ملت سرافراز ایران اسلامی، مردم شهید پرور و ولایی مازندران و به ویژه به مدیران و کارگزاران دولت دهم تبریک عرض نموده و ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، ازدرگاه خداوند متعال توفیق روز افزون در جهت تداوم خدمت به اسلام و نظام اسلامی را مسألت داریم./950/د102/س
ارسال نظرات