۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۸۴۷۳۹

دوره های تربیت مربی مهدویت در گیلان برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد مهدویت گیلان از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در دو سطح مقدماتی و تکمیلی امسال در رشت خبر داد.
دوره آموزشي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام محمد لاکانی، مدیر عامل بنیاد مهدویت گیلان، امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری دوره تربیت مربی مهدویت در دو سطح مقدماتی و تکمیلی امسال در رشت خبر داد.

وی ادامه داد: سال گذشته نیز دو دوره مقدماتی و تکمیلی معارف حوزه مهدویت برای خواهران و برادران با همکاری اداره تبلیغات اسلامی استان تشکیل شد.

مدیر عامل بنیاد مهدویت گیلان با بیان این که برگزاری دوره های تربیت مربی معارف مهدویت ویژه خواهران و روحانیان گیلانی از مهم ترین برنامه های در حال اجرای بنیاد مهدویت در رشت است، افزود: پس از پایان دوره و شرکت در آزمون از کسانی که با موفقیت دوره را به پایان رساندند، در دانشگاه ها، مدارس و حوزه های علمیه برای تدریس دوره مقدماتی مهدویت استفاده می شود.

حجت الاسلام لاکانی  در ادامه به تشکیل کانون های مهدویت در مدارس گیلان اشاره کرد و افزود: این کانون ها با هدف آشنایی نسل جدید با آسیب ها و توطئه های دشمنان برای به انحراف کشیدن واقعیت فرهنگ مهدویت، ترویج و آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ مهدوی و پاسخ گویی به پرسش ها و شبهات آنان تشکیل می شود.

وی به سرمایه گذاری دشمنان نظام اسلامی برای ترویج عرفان های انحرافی در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: امروز دشمنان به دبنال تضعیف معارف اصیل مهدوی هستند که همه ی متولیان دینی و فرهنگی باید با شتاب بیشتری در ترویج معارف مهدوی در سطوح مختلف جامعه تلاش کنند.

مدیر عامل بنیاد مهدویت گیلان، در پایان افزود: برگزاری پنج دوره مقدماتی و دو دوره تکمیلی معارف مهدویت از برنامه های اصلی بنیاد حضرت مهدی (عج) استان گیلان در سال جاری است./950/پ202/ص
ارسال نظرات