۰۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۸۴۷۶۶
عضو مجلس خبرگان رهبری:

پیوستن ایران اسلامی به باشگاه هسته ای مرهون رهنمودهای پدرانه رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، پیوستن جمهوری اسلامی به باشگاه هسته ای جهان را مرهون درایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ایشان با رهنمودهای پدرانه خود همواره مسؤولان را در رسیدن به اهداف نظام اسلامی سوق می داندند.
نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری، امروز در دیدار مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان، با تبریک آغاز هفته دولت و نیز ورود رسمی جمهوری اسلامی ایران به باشگاه هسته ای جهان گفت: این موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب هراس دشمنان شده است.

وی رسیدن جمهوری اسلامی ایران به این دستاورد و پیروزی جدید را گامی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران در رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت دانست و افزود: این دستاورد همچنین شکست بزرگی برای دشمنان نظام اسلامی محسوب می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هسته ای شدن جمهوری اسلامی ایران همه ی معادلات سیاسی دنیا را به هم زد، تصریح کرد: این دستاورد هسته ای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برگ زرینی در تاریخ شکوهمند این انقلاب خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی همچنین با پوچ خواندن تهدید های دشمنان در خصوص نیروگاه اتمی بوشهر، گفت: استکبار جهانی با توجه قرار دادن نیروگاه هسته‌ای و بیان تهدیدها به گمان خود سعی کرده است تا افکار عمومی ملت ما را بلرزاند که در مقابل این موفقیت بزرگ تن به شکست خفت باری داده است. 

وی پیوستن جمهوری اسلامی به باشگاه هسته ای جهان را مرهون درایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ایشان با رهنمودهای پدرانه خود همواره مسؤولان را در رسیدن به اهداف نظام اسلامی سوق می داندند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در تعیین سیاست های کلی نظام را عامل پیشرفت و سعادت نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: ولی امر مسلمین با رهنمودها و روشنگری های به موقع خود دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مأیوس کردند.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت برای مردم دانست و گفت: همه ی مسؤولان باید روح خدمت گزاری در آنها روز به روز افزایش یابد.

وی در ادامه با بیان این که انسان در مقابل محیط زندگی خویش مسؤول است و اگر در دستگاهی عمل ناروایی اتفاق‌ بیفتد، کل مجموعه زیر سؤال خواهد رفت، تصریح کرد: بنابراین فقط بیان الفاظ زیبا کافی نیست بلکه سلامت محیط کار با عدم دریافت رشوه و نیز تقویت روحیه ایثارگری در راستای خدمتگزاری سبب ایجاد مجموعه‌ای سالم و درست خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین معلمی اضافه کرد: شهیدان ما با سربندهای یا حسین(ع) به میدان رفتند، طبل و شیپور در بسیج نیروهای بسیجی ما تاثیر نداشت؛ ما نیز باید با اجرای برنامه‌های شایسته از منزلت این شهیدان حفاظت کنیم.

فرماندار قائمشهر نیز در ادامه این نشست گفت: امروز استکبار جهانی سعی در ایجاد ممانعت باورپذیری دنیا برای نظام ما دارد و افتتاح نیروگاه هسته‌ای بوشهر گام بلندی برای بالفعل ‌کردن وعده‌های دولت دکتر احمدی‌نژاد خواهد بود./950/پ202/ص
ارسال نظرات