۰۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۴۸۷۳

شبکه تخصصی قرآن کریم در فضای مجازی راه اندازی شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر پروژه شبکه تخصصی قرآن با اشاره به راه اندازی این شبکه گفت: در این شبکه امکان دسترسی به انبوهی از پایگاه های اینترنتی و وبلاگ ها وجود دارد.
شهر مجازي قرآن كريم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، ابوالقاسم شکوری، مدیر پروژه شبکه تخصصی قرآن، چهارشنبه سوم شهریور ماه در سومین نشست خبری دستاوردهای موسسه تبیان در حوزه قرآنی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی(ع) از راه اندازی شبکه تخصصی قرآن خبر داد و گفت: این شبکه شجره طیبه ای در دنیای مجازی است.

وی با بیان این که موسسه تبیان پرچمدار حرکت های فرهنگی در فضای اینترنتی است، ابراز داشت: این رویداد بی بدیل فرهنگی بستر امن و کم هزینه و جامعی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مدیر پروژه شبکه تخصصی قرآن بهرهمندی و دست یابی به انبوهی از پایگاه ها و و بلاگ ها و مراکز فعال قرآنی وارایه خدمات دیجیتالی را از فواید این شبکه برشمرد و افزود: برای اولین بار فهرست جامع پایگاه های فعال در اینترنت به کاربران معرفی می شود و با خط تلفن امکان دسترسی به این پایگاه ها است.

وی با بیان این که خانواده ها و مدارس و مساجد و مراکز جمعی دغدغه سلامت محتوا در فضای مجازی را همیشه به همراه داشتند، خاطرنشان کرد: با استفاده از این شبکه با اطمینان خاطر و ضریب بالای امنیتی در اینترنت فعالیت کنند.

شکوری با اشاره به امکان ثبت پایگاه ها برای قرآن دوستان و فعال فضای مجازی در شبکه تخصصی قرآن گفت: از تمام موسسات و مراکز ی که خدمات قابل عرضع دارند دعوت می کنیم پایگاه خود را در شبکه ثبت کنند و از حمایت های فنی و محتوایی تبیان بهره بجویند.

گفتنی است، سومین نشست خبری دستاوردهای موسسه تبیان در حوزه قرآن با حضور اصحاب رسانه سوم شهریور در سالن علامه امینی در هجدهمین تمایشگاه بین المللی قرآن کریم برگزار شد./921/پ202/ص
ارسال نظرات