۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۰۱:۵۸
کد خبر: ۸۵۲۱۲

طرح ضیافت اندیشه دانشجویان قم به کار خود پایان داد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اختتامیه طرح معنوی ضیافت اندیشه مرکز قم، با حضور جانشین نماینده ولی وفقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در قم برگزار شد.
طرح ضيافت انديشه
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه طرح معنوی ضیافت اندیشه مرکز قم، دوشنبه شب، با حضور حجت الاسلام ذوالنور جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حجت الاسلام محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین احمد بهشتی رییس دانشگاه قم و عضو مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به آیات و روایاتی از قرآن کریم عنوان کرد: اطاعت از معصوم مطلق است و وجوب اطاعت از رسول خدا شامل اطاعت از اولی‌الامر هم می‌ شود.

حجت الاسلام مجتی ذوالنور، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این مراسم در سخنانی به تحلیل و بررسی مسائل جاری کشور و همچنین حوادث و فتنه بعد از انتخابات پرداخت.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دولت فعلی از پاک‌ترین دولت‌ها بوده است گفت: پاکی و صداقت در این دولت در مقایسه با دولت‌های قبلی بیش‌تر بوده است و این دولت گفتمان امام و انقلاب را احیا کرد.

حجت الاسلام ذوالنور همچنین با اشاره به فتنه های بعد از انتخابات و توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی یادآور شد: در این حوادث یک عده محور مخالفت با نظام شدند و دشمنان هم از این موقعیت سوءاستفاده کردند.

حجت‌الاسلام محمدیان، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور نیز در ادامه این مراسم، در سخنانی ابراز داشت: طرح ضیافت اندیشه افتتاحیه دارد ولی اختتامیه ندارد، به خصوص برای دانشجویان قمی که در سالیان گذشته از بهترین دانشجویان دانشگاه‌های کشور بوده اند.

وی با تحسین تلاش های دانشجویان قمی تصریح کرد: اگر در دانشگاه‌های کشور یک حرکت مثبت صورت می‌گیرد، ذهن ما همه متوجه قم است.

حجت الاسلام محمدیان تصریح کرد: از شرکت‌کنندگان طرح ضیافت اندیشه انتظار می‌رود تا در دانشگاه‌های خود طبق ذوق و علاقه و استعدادشان جهت جذب دانشجویان مجالسی را برگزار کنند و آموخته‌های خود را به آنان انتقال دهند.

گفتنی است، در پایان این مراسم نیز با اهدا لوح تقدیر از برگزارکنندگان طرح ضیافت اندیشه تجلیل شد و سه هزار دانشجوی شرکت کننده در طرح معنوی ضیافت اندیشه، در مراسم اعتکاف ماه رمضان حضور پیدا کردند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات