۰۹ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۵۰
کد خبر: ۸۵۲۶۱
رییس تبلیغات اسلامی شهر کیاسر:

آیت الله صالحی سی سال وفاداری به انقلاب و ولایت فقیه را به منصه ظهور رساند

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر کیاسر با بیان این‌که آیت الله صالحی سی سال وفاداری به انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند تصریح کرد: وی سی سال از ولایت فقیه و حکومت دینی حمایت کرد و در این مسیر تهدیدهای بسیاری شد.
آيت الله سيد موسي صالحي
حجت الاسلام نورالله نوری راد، رییس اداره تبلیغات اسلامی شر کیاسر، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به مناسبت چهلمین روز ارتحال مسؤول حوزه علمیه ساری، با بیان این‌که با رحلت آیت الله صالحی ضربه و صدمه ای به علم، فقه و فقاهت، حوزه های علمیه استان وارد شد، افزود: وی یکی از استوانه های هدایتگری در طول عمر شریفشان برای اسلام، تشیّع و انقلاب اسلامی بوده و همواره گمشده گان فکری، عقیدتی و علمی را چراغ هدایت بود.

وی در ادامه برقراری عدالت را یکی از توصیه های همیشگی آیت الله صالحی به طلاب و عموم مردم عنوان کرد و بیان داشت: وی عدالت همراه با سیاست دینی را همواره در سخنرانی های خود مورد تأکید قرار می داد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهر کیاسر با بیان این‌که آیت الله صالحی سی سال وفاداری به انقلاب اسلامی را به منصه ظهور رساند تصریح کرد: وی سی سال از ولایت فقیه و حکومت دینی حمایت کرد و در این مسیر تهدیدهای بسیاری شد.

حجت الاسلام نوری راد در ادامه به نقش آیت الله صالحی (ره) در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اوی با پرورش طلاب رزمنده و سرباز ولایت نقش تأثیر گذار و بی بدیلی در هشت سال جنگ تحمیلی ایفا کرد و در این راه بعضی از طلاب حوزه علمیه سعادتیه نیز در جنگ تحمیلی رزمنده شدند و برخی از آنها نیز به خیل شهیدان پیوستند.

وی با بیان این‌که آیت الله صالحی شاگردان بزرگی را در عمر با برکت خود پرورش دادند، ادامه داد: امروز بسیاری از پرورش یافتگان وی بعنوان مسؤولان نهادها و ارگان های نظام اسلامی در حال خدمت رسانی و خدمتگزاری هستند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی کیاسر با اشاره به این‌که آیت الله صالحی (ره) همه وقت و عمر شریف خود را در حوزة تقویت دینداری مردم، جوانان، دانشجویان صرف کرد، ادامه داد: وی در مقابل کجروی های منحرفین از اصول دین، انقلاب و ولایت فقیه نیز نقش بسزایی ایفا کرد.

وی با بیان این‌که دغدغه فقرا و مستمندان و پابرهنه گان در زندگی فردی و اجتماعی ایشان مشهود بود، ادامه داد: وی همواره از ایتام و درماندگان جامعه اسلامی دستگیری می کردند.

حجت الاسلام نوری راد آیت الله صالحی را دژ قله  محکم حوزه های علمیه مازندران در بعد حمایت از ولایت فقیه، انقلاب اسلامی و نظام دینی دانست و تصریح کرد: این عالم ربانی نگهبان قلعه  دین و حوزه های فقهی و انقلاب اسلامی بودند و هرگز دشمن نتواست این سنگر را فتح کند./950/پ202/ص
ارسال نظرات