۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۸۵۵۴۲
همزمان با سراسرکشور؛

مردم 55 نقطه مازندران فریاد استکبار ستیزی سر دادند

خبرگزاری رسا ـ مراسم باشکوه راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسرکشور امروز درشهرهای مختلف مازندران برگزار شد.
روز قدس
به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا درساری، اقشار مختلف مردم غیور و لایتمدار شهرهای مختلف استان مازندران امروز همگام با دیگر اقشار مردم در سراسر کشور با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، اتحاد و همبستگی خود را به نمایش گذاشتند.

براساس این گزارش مردم مرکز استان مازندران نیز صبح امروز مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس را ازمنطقه دروازه بابل شهرستان ساری راهپیمایی خود را آغاز کردند و با تکمیل زنجیره وحدت و یکپارچگی یک بار دیگر یکصدا مرگ بر اسرائیل را سردادند.

مردم این شهر امروز با گام‌های پولادین و مشت‌های گره کرده ندای الله اکبر که نشانه‌ای از ظلم ستیزی ملت‌های مسلمان است را به صدا درآوردند.

مردم ولایت مدار ساری با سردادن شعارهای الله‌‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست بار دیگر جلوه‌ای از انزجار خود را از ظالمان جهان به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با حمل دست نوشته‌های با مضامین وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم مرکز استان مازندران در این روز عظیم حمایت خود از مردم فلسطین و نمادی از وحدت و شکوه خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و قدس شریف نشان دادند.

آنان با حضور شان ثابت کردند راهپیمایی عظیم و باشکوه مسلمانان جهان در روز قدس همه ساله زنگ سقوط را برای رژیم اشغالگر قدس به صدا درمی‌آورد و با تداوم آن رژیم پوشالی و وابسته به استکبار جهانی تاب مقاومت در مقابل صفوف به هم فشرده مسلمانان را نخواهد داشت./950/پ202/س
ارسال نظرات