۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۸۵۵۹۳
امام جمعه قم:

آهنگ نابودی اسراییل غاصب به گوش می‌رسد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه قم، با قدردانی از حضور حماسی و پرشور آحاد مختلف ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آهنگ و صدای نابودی و زوال اسراییل غاصب به گوش می رسد.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد سعيدي امام جمعه قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی امام جمعه قم، در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از حضور حماسی و پرشور اقشار مختلف ملت در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کرد و این حضور را نشان دهنده وفاداری ملت ایران به تاکیدات امام راحل و آرمان فلسطین دانست.

وی با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم دراین راهپیمایی از جهات و ابعاد مختلف قابل تحلیل و بررسی است، دستاوردهای حضور پرشور امت اسلام در راهپیمایی روز قدس را تشریح و تصریح کرد: ابراز تنفر مسلمانان جهان از رژیم صهیونیستی و حامیان این غده سرطانی و همچنین ابراز همدردی با امت مظلوم و بی دفاع فلسطین امروز اختصاصی به منقطه جغرافیایی خاصی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی، از امام راحل به عنوان مبتکر روز جهانی قدس یاد و تاکید کرد: نامگذاری روز جهانی قدس، از ابتکارات امام راحل و افتخارات نظام اسلامی و بنیانگذار کبیر انقلاب است.

امام جمعه قم بیان داشت: تدبیر و درایت امام راحل در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس، باعث شده است که امروز امت های اسلامی و آزادیخواهان جهان در سراسر دنیا علیه اسرائیل غاصب بسیج شوند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در پایان رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل را رو به افول خواند و ابراز داشت: آهنگ زوال و نابودی این غده سرطانی به گوش می رسد. /901/پ202/ص
ارسال نظرات