۱۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۸۵۶۰۹
استاندار آذربایجان شرقی:

دشمن با بزرگ نمایی اختلاف سلیقه به دنبال بهره برداری رسانه ای است

خبرگزاری رسا ـ استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر اتحاد ملی گفت: تلاش مذبوحانه دشمن و عوامل داخلی آن برای بزرگ نمایی برخی اختلافات داخلی و بهره برداری رسانه ای از آن بیهوده است.
عليرضابيگي، استاندار آذربايجان شرقي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، احمد علیرضابیگی، استاندار آذربایجان شرقی شب گذشته، در اختتامیه طرح ضیافت اندیشه در مسجد دانشگاه تبریز اظهار داشت: همان گونه که خواست رهبر معظم انقلاب، اسلامی شدن دانشگاه ها است، دولت نیز به دنبال دانشگاه اسلامی است که به آن قداست بخشد تا خروجی آن در شأن دانشگاه جامعه اسلامی باشد.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر ایجاد نشاط معنوی در دانشگاه ها تصریح کرد: طرح ضیافت اندیشه عاملی در جهت ترویج فیوضات ارزشمند ماه مبارک رمضان بوده است.

بیگی در ادامه با اشاره به ناتوی فرهنگی استکبار جهانی علیه نظام اسلامی و تلاش رسانه های بیگانه در جهت بی هویت کردن جوان ایرانی اظهار داشت: نقش دانشگاه و دانشجویان برای مقابله با این جنگ از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.

وی با اشاره به منویات رهبر فرزانه انقلاب گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب دانشجویان افسران جنگ نرم به شمار می روند، دانشگاهیان به دلیل جایگاه علمی و سیاسی وظیفه سنگینی بردوش دارند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دشمنان درصدد بزرگنمایی از اختلاف نظرهای داخلی هستند، اظهار داشت: تلاش مذبوحانه دشمن و عوامل داخلی آن برای بزرگ نمایی برخی اختلافات داخلی و بهره برداری رسانه ای از آن بیهوده است.

وی با تاکید بر این که منویات رهبر فرزانه انقلاب همواره فصل الخطاب جریانات داخلی و حارجی بوده است، گفت: اختلاف سلیقه ها در همه جا و در تاریخ انقلاب اسلامی همواره وجود داشته و با وجود رهبر انقلاب اسلامی، مردم ولایت مدار و دانشجویان با بصیرت جای هیچ گونه نگرانی نیست.

وی افزود: نگرانی از آن هایی است که از انقلاب بریده و به دامن ضد انقلاب پیاه بردند، امروزه بزرگ نمایی از اختلاف سلایق در داحل خواست دشمنان است، از این رو نباید سوژه دست عمال داخلی و خارجی داد.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به استقبال دانشجویان از طرح ضیافت اندیشه اظهار داشت: این طرح ها نباید تنها در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شود، بلکه باید برای بهره مندی محیط های علمی از معنویت تداوم یابد.

وی تاکید کرد: استانداری آذربایجان شرقی در راستای سیاست های دولت از اجرای این طرح ها حمایت می کند و مجریان طرح نباید نگران مسائل مالی آن باشند.

گفتنی است، طرح ضیافت اندیشه همزمان با سراسر کشور در دانشگاه تبریز به همت نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های استان برگزار شد./۹۳۵/پ203/س
ارسال نظرات