۱۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۸۵۶۸۹
آیت الله طبرسی:

حضور گسترده ملت ایران در روز قدس طرح سازش را بی اثر کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان مازندران و نماینده عالی دولت در این استان امروز با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز گذشته قدردانی کردند.
نماينده ولي فقيه و استاندار مازندران
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه دراستان و سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران امروز با صدورپیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز گذشته قدردانی کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: دیگر بار دریای بیکران امت اسلامی به جوش و خروش درآمد و با حرکت پر شور خود نقش جاودانه‌ای در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رساند.

این پیام مشترک تصریح کرده است: حضور با صلابت و باشکوه شما مردم با بصیرت در راهپیمایی روز جهانی قدس، لبیک دوباره به فرمان تاریخی امام امت ( قدس سره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و تجدید پیمان با مردم مظلوم و مقاوم فلسطین بود که بیانگر حمایت قاطع زنان و مردان مازندرانی از مقاومت اسلامی فلسطین و اعلام انزجار از جنایان رژیم غاصب صهیونیستی بود.

این پیام می افزاید: صلابت حضور مسلمانان جهان در روز قدس و مقاومت مبارزان سلحشور فلسطینی به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است که امروز هیمنه شکست ناپذیری این رژیم سرکش شکسته شده و توان مقابله با نیروی ایمان جوانان فلسطینی را ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و نماینده عالی دولت در این استان در این پیام آورده اند: دنیا بداند امروز فلسفه وجودی این رژیم زیر سؤوال رفته و دروغ بزرگ افشا شده است و رژیمی که آرزوی نیل تا فرات داشت، دور خود دیوار می کشد.

در ادامه این پیام آمده است: حضور باشکوه مسلمانان جهان در راهپیمایی روز قدس، توطئه های سردمداران استکبار را نقش بر آب کرده و طرح های از پیش شکست خورده سازش کاران را بی اثر نموده است.

این حضور حماسی و عظیم شما مردم شریف و مومن مازندران در کنار سایر هموطنان ایران سرافراز موجب حیرت جهانیان و دلگرمی مردم آزاده فلسطین شد.

این پیام می افزاید: امروز در شرایطی که همه رسانه های دنیا چشم و گوش خود را به روی جنایات اشغالگران قدس بسته اند، طنین فریاد مرگ بر اسرائیل شما مردم آگاه به گوش جهانیان رسیده و مانع از ادامه جنایات غاصبان خواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است: درود خدا بر شما مردم غیور که بار دیگر برای سرافرازی و عظمت اسلام و قرآن به پا خاستید و به ندای آزادی خواهی پاره تن اسلام لبیک گفتید.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران و نماینده عالی دولت در این استان در پایان  پیام خود تصریح کرده اند: اینجانبان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما هم استانی های ارجمند ، حضور پر شور و شعور شما را در راهپیمایی روز جهانی قدس ارج نهاده و از درگاه باری تعالی توفیق و بهروزی روزافزون تان را مسئلت داریم./950/د102/س
ارسال نظرات