۱۴ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۸۵۷۵۲

نخستین نرم‌افزار مهدوی ویژه مدارس ابتدایی کشور تولید شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر‌عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر از تولید نخستین نرم‌افزار مهدوی ویژه مدارس ابتدایی کشور خبر داد.
مسعود دريس، مدير عامل بنياد مهدويت آبادان و خرمشهر
مسعود دریس، مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تولید نخستین نرم‌افزار مهدوی ویژه مدارس ابتدایی کشور خبر داد و اظهار داشت: این نرم‌افزار توسط این بنیاد با توجه به وجود خلأ موجود در حوزه نرم‌افزارهای مهدوی ویژه کودک و نوجوان تولید شده است.

دریس با بیان این که این نرم‌افزار که با محوریت مهربانی امام زمان (عج) ساخته شده، عنوان « امام مهربون » برای آن انتخاب شد، گفت: این نرم‌افزار، محتوایی کاملاً مهدوی دارد، اشعار و نقاشی‌های به کار رفته در آن به صورت کاملا بومی و کار واحد کودک این شعبه تهیه شده است.

دریس افزود: داستان‌های مهدوی، پازل‌های مهدوی، مسابقات مهدوی که کودک و ارتباط دو سویه می‌گیرد از بخش های اصلی این نرم‌افزار است، این نرم‌افزار رنگ‌آمیزی و جورچین نیز دارد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر بیان کرد: در بخش دیگر از این نرم‌افزار به خانواده‌های کودکان نیز توجه شده و قسمت این نرم‌افزار با عنوان سخنی با خانواده‌ها که سعی شده در رابطه با تربیت مهدوی کودکان و مسائل پیرامون آن صحبت شود.

وی با بیان این که این نرم‌افزار به مدت پنج ماه و در قالب یک سی‌دی شصت دقیقه‌ای تولید شد، گفت: درد دل کودکان با امام زمان و خطبه‌خوانی کودکان و فعالیت‌های ویژه کودک بنیاد بخش دیگری از این نرم افزار است، همچنین معرفی کتاب‌ها و سایت‌های مفید مهدوی برای کودکان در این نرم افزار گنجانده شده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شعبه آبادان و خرمشهر تصریح کرد: برای تهیه این نرم‌افزار نیازسنجی شده که بتوان در این مقطع سنی کار مفیدی ارائه شود، این نرم‌افزار تا ابتدای مهرماه جاری عرضه می‌شود./945/پ202/س
ارسال نظرات