۱۸ شهريور ۱۳۸۹ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۸۶۰۱۷
آیت الله حسینی بوشهری:

با عمل به تدابیر حکیمانه رهبری می توانیم به فتنه انگیزی دشمنان پایان دهیم

خبرگزاری رسا ـ عضو مجلس خبرگان رهبری، اعتقاد به انقلاب اسلامی، قانون اساسی و خط امام و رهبری را از جمله معیارهای اصلی وحدت دانست و تاکید کرد: بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راهنمای بسیار خوبی است که در سایه عمل به آن می توان بر همه مشکلات غلبه کرد.
حجت الاسلام و المسلمين حسيني بوشهري
آیت الله حسینی بوشهری، نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وحدت و جذب حداکثری و دفع حداقلی اظهار داشت: معیاری را که مقام معظم رهبری مطرح کردند، باید در هر شرایطی ملاحظه شود.

وی تاکید کرد: اگر سخن از وحدت بین آحاد مختلف جامعه و مردم است، این اصل باید بر یک محور استوار باشد.

این استاد حوزه علمیه قم ابراز داشت: اصول اسلام، اعتقاد به انقلاب اسلامی، قانون اساسی، خط امام و رهبری از جمله معیارهای اصلی وحدت است و باید به این امور توجه شود.

وی ادامه داد: نمی شود در جامعه سخن از وحدت بزنیم، اما این مشترکات را قبول نداشته باشیم، البته ممکن است در سایر مسائل اختلاف سلایق و دیدگاه وجود داشته باشد که این موضوع نیز طبیعی است.

عضو شورای عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: اگر راجع به این اصول اختلاف دیدگاه و نظر مطرح شود نخواهیم توانست معیاری را برای وحدت تعریف کنیم که بر اساس آن هماهنگی ها تعریف شود.

آیت الله حسینی بوشهری ابراز داشت: این نگاه ژرف و عمیق و دوراندیشانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است و اگر آحاد مختلف جامعه، سیاسیون و گروه های مختلف این اصل را به عنون یک اصل رسمی تلقی به قبول کنند، در خصوص سایر مسائل امکان خواهد داشت که با گفت و گو و تبادل نظر مطالب را حل و فصل کرد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تفاوت دیدگاه ها در غیر اصول زمینه ساز پیشرفت و بالندگی است و طرح دیدگاه ها و آراء مختلف موجب ترقی و تعالی و انتخاب بهترین می شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: بیانات و تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی چراغ راهنمای بسیار خوبی است که در سایه عمل به آن می توان بر همه مشکلات و امور از جمله مشکلات یکسال گذشته در کشور غلبه کرد.

این عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: با عمل به تاکیدات حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی می توان جلوی فتنه انگیزی های دشمنان را گرفت.

وی ادامه داد: با عمل کردن به نسخه های حکیمانه، مدبرانه و هوشمندانه ولی فقیه و مقام معظم رهبری که در جهت مصالح عالی نظام اسلامی ایراد شده است، می توانیم به فتنه انگیزی های دشمنان پایان دهیم و صفوف آحاد مختلف جامعه اسلامی را متحدتر از قبل کنیم. /924/ت302/ج

ارسال نظرات