۲۲ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۸۶۲۱۸
عضو مجلس خبرگان رهبری:

اعضای خبرگان رهبری بر شایستگی رهبر معظم انقلاب اذعان دارند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این‌که حضرت آیت الله خامنه ای رهبری شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: حمایت قاطعانه از رهبری انقلاب محور اجلاسیه خبرگان خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري
حجت الاسلام و المسلمین سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به برگزاری اجلاسیه خبرگان رهبری فردا در تهران، حمایت قاطعانه از رهبر معظم انقلاب اسلامی را یکی از مهم‌ترین محورهای اجلاسیه فردا اعلام کرد و گفت: مجلس خبرگان رهبری حمایت قاطعانه از رهبری انقلاب را وظیفه ذاتی خود می داند.

وی افزود: این حمایت همه جانبه در اجلاسیه فردا نیز به صورت رسمی اعلام خواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقش رهبر انقلاب اسلامی در پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: رهبری انقلاب در بیست سال گذشته با مدیریت هوشمندانه خود توانستند نظام اسلامی را به پیشرفت و سعادت سوق دهند.

امام جمعه بهشهر با بیان این‌که امروز تبعیت از ولی فقیه زمان یک تکلیف شرعی است، خاطرنشان کرد: این تبعیت برای همگان است و عموم جامعه به ویژه خواص نیز باید خود را مکلف به اطاعت از رهبری انقلاب بدانند.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این‌که نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در دوران فعالیت خود همواره بر حمایت قاطعانه از رهبری انقلاب تأکید داشته و دارند، یادآور شد: امروز نیز این مجلس خبرگان رهبری باید با حمایت قاطعانه از رهبری انقلاب بار دیگر به وظیفه خود عمل کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین‌که حضرت آیت الله خامنه ای رهبری شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس خبرگان رهبری نیز بر این مسأله تأکید دارند.

وی با اشاره به این‌که حمات قاطعانه از مدیریت رهبر معظم انقلاب اسلامی یکی از محورهای ثابت مجلس خبرگان رهبری است، ادامه داد: در اجلاسیه فردا نیز حمایت از مواضع به حق رهبری انقلاب یکی از مهم‌ترین اولویت های نمایندگان خبرگان است.

حجت الاسلام و المسلمین جباری با تأکید بر این‌که همه ما باید در مسیر رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب اسلامی گام برداریم، ادامه داد: حرکت در مسیر مواضع مقام معظم رهبری تنها راه سعادت و تعالی همگان به ویژه جامعه اسلامی است.

امام جمعه بهشهر ادامه داد: ولایت فقیه حجت تامه در جامعه اسلامی و سخنان و فرمایشات ایشان فصل الخطاب است؛ از این رو همه ما با پیروی و تبعیت از ایشان بر مواضع حمایت از رهبری ثابت قدم خواهیم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه به مهم‌ترین برنامه‌های اجلاسیه فردای خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این اجلاسیه طبق دوره‌ها و سال‌های گذشته برگزار خواهد شد و دستورالعمل و برنامه ها بر طبق برنامه ریزی انجام خواهد شد و چیزی اضافه بر آن نخواهیم داشت.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: حمایت قاطع نمایندگان خبرگان از مقام معظم رهبری در به صورت بیانیه ای در پایان کار اجلاسیه خبرگان اعلام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: احتمالاً نمایندگان مجلس خبرگان در ادامه برگزاری اجلاسیه، با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز دیدار خواهند داشت.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مواضع نامناسب برخی افراد در دوران انقلاب اسلامی افزود: این افراد نمی توانند شاهد پیشرفت های روز‌افزون نظام و انقلاب باشند و خصومت و موضع گیری آنها از گذشته نیز همین بوده واضح و روشن است.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری با بیان این‌که خوشبختانه نظام ما با سرعت فراوان در حال حرکت و پیشرفت است و کوردلان و نااهلان توان دیدن این پیشرفت‌ها را ندارند، گفت: هدف دشمنان از توهین به نظام، هراس از بالندگی نظام است./950/ت302/س
ارسال نظرات