۲۳ شهريور ۱۳۸۹ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۸۶۳۶۲

تجمع طلاب اندیمشک در اعتراض به هتک حرمت قرآن

خبرگزاری رسا ـ طلاب حوزه علمیه اندیمشک با برگزاری تجمعی، اعتراض خود را نسبت به هتک حرمت قرآن کریم اعلام کردند.
تجمع طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از اندیمشک، طلاب حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک صبح امروز با تجمع در محوطه این مرکز علمی و سردادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل مراتب خشم و انزجار خود را از هتک حرمت قرآن اعلام کردند.

در این تجمع همچنین بیانیه ای در محکومیت اقدام مذبوحانه کشیش آمریکایی به سوزاندن کتاب خدا از سوی مدیریت حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) صادر که به هنگام قرائت، با تکبیر و صلوات شرکت کنندگان در این تجمع همراه بود.

در بخشی از این بیانیه چنین آمده است: جهان بار دیگر شاهد نمایشی مضحک از سلسله جنایات و هتاکی های انسان هایی فاقد انسانیت و ادراک است که این بار اهانت به مقدس ترین کتاب آسمانی را نشانه گرفته اند.

این بیانیه همچنین از عاملان جریان قرآن سوزی به عنوان بازیگران نگون بخت رژیم صهیونیستی یاد کرده و می افزاید: این بازیگران نگون بخت با سرانگشتان خون آلود صهیونیست های غاصب و انسان ستیز هر از چندگاهی به حرکت درآمده و قصد مقابله با قدرت لایزال الهی را می کنند.

در بخش دیگری از بیانیه حوزه علمیه اندیمشک با استناد به آیاتی از قرآن مجید چنین آمده است: گویی با دهان‌هایشان می خواهند آفتاب تابان را باطل کنند؛ اما زهی خیال باطل که نور خدا گسترده تر خواهد شد.

در ادامه بیانیه یادشده توهین به قرآن مجید و هر کتاب مقدس و دین و آیینی به هر بهانه خود ساخته ای در جهانی که به سوی ظهور عدالت گستر بزرگ پیش می رود و قلوب انسان های آزاده و آماده پذیرش مکتب بزرگ الهی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) می شود به عنوان شکست هایی با آثار معلوم در اسلام یاد شده است./945/پ202/س
ارسال نظرات