۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱
کد خبر: ۸۷۱۷۵
معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت:

شیطان‌پرستی اخلاق و قوانین جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد

خبرگزاری رسا ـ معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت با بیان این که شیطان‌پرستی اخلاق و قوانین جامعه را مورد هدف قرار داده است، گفت: جامعه گریزی و تمایل به خودکشی نتیجه گرایش به شیطان پرستی است.
بهائيت و شيطان پرستي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری، معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور، روز گذشته در سیزدهمین نشست فرهنگ انتظار و مهدویت در ماهشهر اظهارداشت: بسیاری از مشکلات اجتماعی و سیاسی که جوامع امروز به آن مبتلا شده‌اند به دلیل خلأ معنویت و اخلاق در این جوامع بوده است.

وی در ادامه با اشاره به خطر نفوذ فرقه شیطان‌پرستی در میان جوانان جامعه تصریح کرد: شیطان‌پرستان اکنون در میان جوانان رخنه کرده و با اجرای برنامه‌های خود از قبیل پارتی‌ها، جشن‌های شبانه و دیگر برنامه ها می‌پردازند تا جوانان ما را منحرف کنند و به اهداف شوم خود برسند؛ جامعه‌گریزی و تمایل به خودکشی نتیجه گرایش به شیطان پرستی است.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور تصریح کرد: شیطان‌پرستی اخلاق و قوانین جامعه را مورد هدف قرار می‌دهد و شیطان پرستی ابتدا علیه مسیحیت مطرح شد و مهم‌ترین اندیشه‌ای که ترویج می‌کرد، جایگزینی موجودی شر یا شیطان به جای خداوند بود.

حجت الاسلام نصوری ابراز داشت: در اسلام و به ویژه مکتب تشیع برای گسترش عرفان ناب محمدی‌(ص)، بسترهای مناسبی وجود دارد که از آن می‌توان به عاشورا، انتظار، زیارات ائمه اطهار (ع) و مهدویت اشاره کرد.

معاون تبلیغ و ارتباطات بنیاد مهدویت کشور خاطر‌نشان کرد: کلیدی‌ترین عامل ارتباط قلبی ما با امام زمان(عج) ولایت و امامت اوست و جایگاهی است که ایشان در شرع مقدس ما دارند؛ از این رو به سهولت ارتباط عاطفی میان شیعیان و محبان اهل بیت عصمت و طهارت با مهدی موعود (عج) برقرار می‌شود.

وی در پایان با تأکید بر برتری عرفان اسلامی بر عرفان ترویجی دیگر ادیان الهی افزود: مکاتب نو ظهور و ادیان ساختگی که نتیجه سردرگمی بشریت امروز است، در برابر عرفان اسلامی قابل مقایسه نبوده و حتی دیده هم نمی‌شوند./945/پ202/س
ارسال نظرات