۱۹ مهر ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶
کد خبر: ۸۷۲۹۶
بازخوانی پرونده تحول در حوزه(15)؛

رییس جامعه المصطفی:حوزه فاصله زیادی با مطالبه رهبر معظم انقلاب در بحث تحول دارد

خبرگزاری رسا ـ رییس جامعة المصطفی العالمیه اظهار داشت: حوزه در بحث تحول تا آنچه که نیاز جهان و مورد مطالبه مقام معظم رهبری است فاصله زیادی دارد؛ البته نباید نسبت به کارهای صورت گرفته قدرنشناس و ناامید باشیم.
حجت الاسلام اعرافي
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رییس جامعة المصطفی العالمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: ایشان در آخرین دیدار با فضلا بر روی تحول و مدیریت تحول در حوزه تاکید داشتند که باید بگوئیم درصدی در این زمینه شاهد موفقیت هستیم.

وی تاکیدکرد: حوزه در بحث تحول تا آنچه که نیاز جهان و مورد مطالبه مقام معظم رهبری است فاصله زیادی دارد؛ البته نباید نسبت به کارهای صورت گرفته قدرنشناس و ناامید باشیم و ما در این زمینه امیدوار هستیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عنوان کرد: این چهارمین سفری است که مقام معظم رهبری در دوره رهبریشان به قم دارند و اگر پرونده سفرهای قبلی ملاحظه شود پرونده درخشان و بسیار خوبی است.

وی ادامه داد: البته در تحقق همه آن منویاتی که ایشان در دوره های قبل مطرح فرمودند ما نمی توانیم بگوئیم رضایت داریم؛ اما ایده ها، طرح ها و برکاتی که وجود داشت فوق العاده بود.

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی تصریح کرد: این دوره هم دوره ویژه و اخصی است زیرا هم تجارب گذشته وجود دارد و هم در بخش هایی از حوزه شاهد دوره کمال و پیشرفت هستیم.

وی افزود: نهادهای مختلف به ویژه نهادهای اصلی که متکفل برنامه های حوزه هستند باید آمادگی و شرایط لازم را برای بهره گیری از این سفر در خودشان ایجاد کنند.

رییس جامعه المصطفی العالمیه تاکید کرد: امیدواریم حداکثر آمادگی برای بهره گیری از این سفر انجام شود البته تا آنجا که من مطلع هستم تا حدی هم نهادهای مختلف کار کرده اند؛ جامعة المصطفی هم به نوبه خود اقداماتی انجام داده است البته ما به دلیل اینکه زیر مجموعه ایشان هستیم دائما ارتباط داریم و خط مشی ترسیم شده ایشان را دنبال می کنیم. / 925/ت302/ص
ارسال نظرات