۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۸۷۶۴۹
استاندار مازندران:

پارک موزه دفاع مقدس محوری ترین پروژه فرهنگی مازندران است

خبرگزاری رسا ـ استاندار مازندران با تاکید بر انتقال ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: پارک موزه دفاع مقدس محوری ترین پروژه فرهنگی استان است.
استاندار مازندران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، سیدعلی اکبر طاهایی، استاندارمازندران، روز گذشته در جلسه بررسی وضعیت احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران در ساری، پارک موزه دفاع مقدس را محوری ترین پروژه فرهنگی استان دانست و گفت: این طرح ملی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور و با همکاری دستگاه های اجرایی مازندران به نتیجه خواهد رسید.

استاندار مازندران با اشاره به این که محوری ترین پروژه فرهنگی برای مدیریت ارشد استان احداث پارک موزه دفاع مقدس است تصریح کرد: ارزش های دفاع مقدس باید در جامعه از طریق این پارک موزه ارائه شود.

طاهایی با بیان این که شورای شهر و شهرداری با همکاری مسکن و شهرسازی معارضات محلی سر راه اجرای این طرح ملی را در اسرع وقت رفع کنند یادآور شد: موزه علویان و گردشگری جنگ در این موزه ارائه می شود.

وی با اعلام این که نقش دلاوران دفاع مقدس در مازندران بسیار اثرگذار بوده است افزود: احداث پارک موزه دفاع مقدس استان پروژه ای مشارکتی بوده که تعامل همه دستگاه های اجرایی را نیاز دارد.

استاندار مازندران با تأکید بر این که هیچ کدام از بناهای در حال ساخت فرهنگی نمی‌توانند ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس را ترویج کنند، خاطرنشان کرد: شهرداری و شورای شهر برای حل معضل معارض‌های محلی وارد عمل شوند.

نماینده عالی دولت در استان مازندران با اعلام این که برداشت بر این است که در ساخت پارک موزه کوتاهی شده است، تصریح کرد: دفاع مقدس هرگز پایانی ندارد و تا زمانی که ایران اسلامی حرف حق و حق‌طلبی را سر دهد این دفاع پابرجا است.

استاندار مازندران با شورانگیز دانستن حضور مردم لبنان در استقبال از رییس جمهور ایران اسلامی گفت: رییس جمهور با اقتدار در این کشور حاضر شد و در مکان‌هایی مورد استقبال قرار گرفت که در نزدیکی موشک‌های دشمنان انقلاب و نظام بوده است.

سید محمد باقرزاده، رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور، نیز در این جلسه با اشاره به این که ۲۵ میلیارد تومان برای اجرای پروژه پارک موزه دفاع مقدس نیاز است اظهار داشت: احداث پارک موزه دفاع مقدس مازندران نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی است./950/پ202/ص
ارسال نظرات