۲۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۸۷۶۵۷
استاندار قم:

زمان دقیق سفر رهبر معظم انقلاب به قم عصر امروز اعلام می‌شود

خبرگزاری رسا ـ استاندار قم با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به قم گفت: زمان دقیق سفر ایشان عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اعلام می شود.
حجت الاسلام محمد حسين موسي پور استاندار قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد حسین موسی پور استاندار قم پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه جلوه های همت و تلاش ویژه دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به استان قم در گفت و گو با خبرنگاران و در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص زمان دقیق سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان قم اظهار داشت: زمان دقیق سفر ایشان به شهر مقدس قم عصر امروز(22 مهر ماه) در جلسه شورای اداری استان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط شهر مقدس قم برای استقبال با شکوه از رهبر فرزانه انقلاب گفت: مقام معظم رهبری هفته آینده به این شهر سفر خواهند کرد و خوشبختانه حال و هوای بسیار خاصی در بین مردم حاکم شده است.

استاندار قم با تشریح اهداف برپایی نمایشگاه جلوه های همت و تلاش گفت: این نمایشگاه دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری در سال 74 به شهر مقدس قم را در معرض دید عموم شهروندان قرار خواهد داد.

وی گفت: مقام معظم رهبری در پی این سفر پرخیر و برکتی که به قم داشتند قم تبدیل به استان شد و از آن زمان به بعد ما شاهد جهشی در رشد و توسعه و عمران و آبادانی قم بوده ایم که همه این دستاوردها مرهون تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

گفتنی است، جلسه فوق العاده شورای اداری استان قم به مناسبت سفر رهبر فرزانه انقلاب به این استان عصر امروز پنج شنبه 22 مهر ماه ساعت 16 در تالار معصومیه استانداری قم برگزار خواهد شد./924/پ202/ص
ارسال نظرات